op 15-06-2014 19:34
Ik heb ebay al 2x gecontact dat er iemand uit het buitenland een account heeft aangemaakt op mijn email adres. De eerste keer kreeg ik een standaart mail die totaal niet sloeg op mijn klacht. De 2e x kreeg ik totaal geen reactie. Net een 3e mail gestuurd. 3 maal is scheepsrecht hoop ik maar. Ik krijg wel de indruk dat Ebay echt helemaal niks tegen misbruik doet. Hebben meerdere deze ervaring?
op 15-06-2014 23:12
Stel een andere vraag dan uw probleem, wellicht krijgt u dan wel het juiste antwoord.
U krijgt antwoord van een computer.
op 02-11-2014 12:34
Ebay is alleen bezig met geld verdienen, maakt hun niet uit hoe.
Het is een grote boevenbende, schijnbaar
heb ook gemeld dat bij veilingen de prijs wordt opgedreven, bij naam items en al, krijg alleen standaard emails zoals :
Hallo .............,
Bedankt dat u contact met ons heeft opgenomen.
We weten dat u het antwoord op uw vraag snel nodig heeft, en in de meeste gevallen duurt het niet langer dan 36 uur voordat we antwoorden. Maar afhankelijk van uw vraag en de hoeveelheid andere vragen die we moeten beantwoorden, kan het tot 72 uur duren voordat u van ons hoort.
Het duurt alleen maar langer als u ons meerdere vragen over hetzelfde thema stuurt. We antwoorden zo snel mogelijk.
Als u ons om een andere reden wilt contacteren, doet u dat zo:
1. Klik op 'Contact opnemen' bovenaan de meeste eBay-pagina's. Eventueel moet u zich inloggen.
2. Selecteer een categorie en kies vervolgens het subonderwerp dat het beste aansluit bij uw vraag.
3. Eventueel stellen we u nog een paar vragen, zodat u het meest passende antwoord krijgt. Klik op de link die het beste past bij uw vraag.
4. U krijgt informatie over wat u het beste kunt doen en hoe u contact met ons kunt opnemen.
Dank u wel voor uw geduld. Uw vraag wordt behandeld.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice