annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wat is het telefoonnummer van eBay klantenservice Nederland?

Ik zoek het nummer van eBay omdat ik een mail heb gehad dat ik niet betaald zou hebben voor een object.


Dit is niet waar (de verkoper en ik zijn allebei overeengekomen dat de transactie niet door kan gaan omdat er een schending van copyright is vanaf diens kant) maar probeer DAT maar eens duidelijk te maken via het geautomatiseerde systeem van eBay. Geen beginnen aan.  De verkoper had per ongeluk de verkeerde dingen aangeklikt waardoor ipv het cancellen van de transactie ik nu plotseling een wanbetaler ben. (met een score van 100% in bijna 10 jaar...)

 

Iemand een tip? Ik heb ALLES al geprobeerd, ik heb nu gewoon echt een telefoonnummer nodig om uit te leggen dat eBay een belachelijke fout maakt.  De verkoper weet niet hoe ze dit ongedaan krijgt dus ik zit er echt mee in de maag.

 

 

Bedankt!

Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

Wat is het telefoonnummer van eBay klantenservice Nederland?

Er is zoveel niet waar. eBay kunt u niet telefonisch bereiken.

Bericht 2 van 6
laatste antwoord

Wat is het telefoonnummer van eBay klantenservice Nederland?

In Mijn eBay markeer het item als betaling verzonden en start daarna een probleem oplossen en meld het item als niet ontvangen.

Bericht 3 van 6
laatste antwoord

Wat is het telefoonnummer van eBay klantenservice Nederland?

Ja dat is wel apart dat je het dan op die manier moet doen....  Vreemd dat er geen telefoonnummer beschikbaar is in Nederland? Lekkere dienst....

Bericht 4 van 6
laatste antwoord

Wat is het telefoonnummer van eBay klantenservice Nederland?


@chazz010 schreef:

Ik zoek het nummer van eBay omdat ik een mail heb gehad dat ik niet betaald zou hebben voor een object.


Dit is niet waar (de verkoper en ik zijn allebei overeengekomen dat de transactie niet door kan gaan omdat er een schending van copyright is vanaf diens kant) maar probeer DAT maar eens duidelijk te maken via het geautomatiseerde systeem van eBay. Geen beginnen aan.  De verkoper had per ongeluk de verkeerde dingen aangeklikt waardoor ipv het cancellen van de transactie ik nu plotseling een wanbetaler ben. (met een score van 100% in bijna 10 jaar...)

 

Iemand een tip? Ik heb ALLES al geprobeerd, ik heb nu gewoon echt een telefoonnummer nodig om uit te leggen dat eBay een belachelijke fout maakt.  De verkoper weet niet hoe ze dit ongedaan krijgt dus ik zit er echt mee in de maag.

 

 

Bedankt!




Bericht 5 van 6
laatste antwoord

Wat is het telefoonnummer van eBay klantenservice Nederland?

Beste chazz010,

Maak je niet zo druk om die ene negatieve. Die weegt niet op tegen al die positieve

die je in de loop van die 10 jaren hebt vergaard. Ebay is alleen maar schriftelijk te

bereiken voor ons, dus.......

Elke morgen weer een nieuw begin!
Bericht 6 van 6
laatste antwoord