het eBay-Café
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Hoe kan het dat er in het zoekoverzicht geen verzendkosten staan maar bij de add zelf wel??

Als ik een zoekopdracht heb uitgevoerd komen er verschillende gevonden resultaten te staan.Zo staat er bij elk item verschillende informatie zoals prijs en verzendkosten.Nu komt het vaker voor dat er staat gratis verzending maar wanneer ik dan op het...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 253 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

problemen met ebay???

Vandaag nog mijn ebay bekeken, er liep nog een bod van mij, vanavond weer geopend en kan er niets meewr van weer vinden!!!

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 374 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Er wordt niets gedaan bij het opdrijven van veilingen.

op al zijn veilingen staat bieder c***2 (1726 . ) boven aan de biedlijst allstargames2009 heeft 16 veilingen lopen en c***2 (1726 . ) staat bij alle veilingen boven aan de lijst, het lijkt wel of c***2 meeloopt om de prijs op te drijven of hij wil zo...

Waarom doet Ebay niks tegen misbruik?

Ik heb ebay al 2x gecontact dat er iemand uit het buitenland een account heeft aangemaakt op mijn email adres. De eerste keer kreeg ik een standaart mail die totaal niet sloeg op mijn klacht. De 2e x kreeg ik totaal geen reactie. Net een 3e mail gest...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 373 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Opgelost! Nieuwe benaming voor de eBay-koptekst om contact op te nemen met de klantenservice

Zo lees ik vandaag in de Algemene mededelingen.Een ietwat cryptische tekst..Dat blijkt te kloppen want als je er op klikt krijg je de tekst van een vorige mededeling die ergens anders over gaat.Uiteraard weer geheel in lijn met de virtuele status van...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 814 Weergaven
  • 4 replies
  • 1 kudos

Trojans

Vandaag wat bij een verkoper rondgesnuffeld, maar ik krijg bij bepaalde objecten meldingen, waardoor ik iets zo moeten downloaden. Gelukkig blokkeet Kasperski het en geeft aan een trojan te hebben verwijderd. Hebben hier meer last van?? Grtjs Tiny

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 210 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Feedback automatisch geven

Goedenavond,Ergens blijk ik de instelling geactiveerd te hebben, waardoor feedback aan kopers automatisch wordt gegeven door het systeem.Enig idee hoe ik dit weer uit kan zetten? Ik geef toch liever zelf feedback.Thanx.Groeten,Media Budget Store

Datum verkocht object bekijken

Ik verkoop regelmatig objecten op Ebay.Nu ik wou zien wanneer de objecten verkocht zijn op Ebay bij mezelf en bij andere staat er opeens 'Afgelopen 6 maanden' ipv de datum dat het verkocht is.Ik heb zelf een paar neutrale en negatieve feedbacks en wo...