annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De Belevenissen van:

Regen, Werk. Den Haag, Herfst.
Volkoren kaakje, banaan. Koffie.
Er is geboden op de poolse cd, door een engelsman. Die cd komt nog eens ergens. Trein vertraging deze ochtend, zeker bladeren op de rails. Tussen de middag naar de Blokker, er is een nieuwe video uit van bob de bouwer: Winter-editie. Ik zal wel weer voor niets gaan, de blokker heeft vaak dingen in de folder staan, die niet in de winkel blijken te liggen. Niet uitverkocht, maar gewoon niet geleverd aan de shop. Op ebay staat hij nog niet. en de kinders willen de hollandstalige verzie. Moet werken tot half vijf. Dan naar Rotterdam, eten onder weg en weer werken bij de omroep. Elf uur bus naar huis.
Morgen weer om 5 uur op. Gelukkig heb ik nog een extra pak volkoren kaakjes in de la. Biedingen op mijn veilingen zijn welkom.
Bericht 1 van 1.216
laatste antwoord
1.215 ANTWOORDEN 1.215

De Belevenissen van:

Het wordt weer een echte hollandse zomer: lekker nat. Stonden de Feijenoorders gisteren gezellig te zingen en hossen op de met grijze wolken overdekte coolsingel. Het sombere weer hield ze lekker rustig: je zou bijna gaan denken dat de regering er achter zit, samen met die lui van de nieuwe wereld orde; valt het jouw ook niet op dat het met feestdagen, in het weekend en met de vakanties altijd pet weer is, en als je naar je werk moet de zon schijnt? Is geen toeval hoor: dat doen "ze" expres; neerslachtige en zieke mensen zijn te zwak om in opstand te komen en blijven dus lekker gehoorzaam, dat regeert wel zo makkelijk. Maar verder is alles normaal hoor: was vandaag aan het werk: De opkoper kwam 16 containers op halen met afvoer goederen: 184 ci's er uit. Allemaal kapot en/of verouderd. Ook nu regent het, het is kinder vakantie, je kan niet jong genoeg beginnen met de conditionering. Zondag ochtend zijn we naar de Film geweest: Hotel op Stelten, van Samsom en Gert. Leuk hoor, in het biosmagazine dat ik van de balie mee kreeg stond de aankondiging van een nieuwe film: Kung Fu Panda. Thuis gelijk gezocht op youtube, lijkt me wel een leuke film voor de kids. EN er is ook een spel van: je raad het al: Kung Fu Panda the Game. Ook voor pc en ds. We houden internet in de gaten, want de kids hebben hun zinnen er al op gezet. Ik ook natuurlijk: lekker meppen met bamboo. Over lekker gesproken: onze buurman kwam met een folder aan zetten "omakookt" is een nieuwe winkel op zuid, met bezorging. Oma brengt het eten thuis, stond er op de folder. Koken zo als vroeger. Je kan er ook aanschuiven. Nou je snapt, bij de eerst volgende inventarisatie voor een "uitje" op onze afdeling zal ik eens voorstellen of we eindelijk een keer hollands kunnen gaan nassen.
Bericht 981 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

We zijn naar Bobbejaanland geweest. Lekker nat geworden en veel gelachen. Ik schrijf er later meer over, want we gaan vandaag eerst naar Drakenjagers in de bios.
Happy Bidding.
Bericht 982 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

myrtheshop
Community-lid
Kan niet wachten..Veel plezier vandaag!:-D

Myrthe



Photobucket
Bericht 983 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Zullen we weer eens naar Plopsaland?? Neeeeee riepen de kids daar zijn we nu echt te groot voor. ( vrouwelijkgeslachtsdeel-kabouters )
Awel-wat-wildegydan? Een paar dagen later kwam mijn vrouw thuis met kortings kaartjes voor Bobbejaanland. Een of andere supermarkt aktie.
Bobbejaanland? Dat klinkt wel heel erg kinderachtig. Proeft als de belgiesche variant van het land-van-ooit, je hebt er wel eens van gehoord, maar kent niemand die er geweest is. Youtube bracht uitkomst. Kijk riepen de kids, bananaboatwatergevecht en boomstamsplash en een RioGrande. Das sixflags en slagharen in een..... We zijn gegaan. En nog vele anderen met ons. Maar eerlijk is eerlijk, de wachttijden vielen mee. Bobbejaanland is een stuk groter dan we gedacht hadden en het toezicht is prima, minimaal twee medewerkers per attractie en lengte controlle. Nou zijn onze kids allebij langer dan 1.40 dus ze mochten overal alleen in, en dat wilden ze ook. Gebutst, Benat, Bezweet en schor gegild, wat een pret. En maar een uur rijden hier vandaan. Oh ja, de bananaboat water beschieting is indoor. Dus als het regent kun je daar ook binnen nat worden. HAHA. Lekkere piza's trouwens in de bananaboat hal, met salami. Hmmmm. Toch wel 1 minpuntje: in het hele park kost toilet bezoek 30 cent, per keer, per persoon. Gaan we in de grote vakantie weer? Werd er op de terug reis al gesmeekt. Dat doen we! Maar dan twee dagen en een hotel overnachting tussen door, Tegen die tijd is de KingKong ook klaar, en kunnen de kids door een reuze aap geschud worden in een autobus. Grijp je kans. Over kortingen gesproken.... Wil je ook eens naar het spoorwegmuseum in Utrecht? U kunt een korting coupon downloaden op : http://www.railzminiworld.com/NLnieuwsbriefacties.htm U kunt de kortingsbon inleveren bij de kassa van het spoorwegmuseum! Toedeloe.
Bericht 984 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Hoofdpijn. En op weg naar huis mijn knie gestoten in de metro. Dinsdag naar Diemen geweest voor een training "Waarom stress goed voor je is" En vandaag de printer registratie na laten kijken. Morgen de tweede lijst afwerken. En ik neem 'water-thee' mee, dan gaat mijn hoofd pijn vast weg. Hoe lang nog tot Opzoomerdag? Dan krijgen we een zakje zonnebloemenzaad. Eindelijk zomer.
Bericht 985 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

myrtheshop
Community-lid
NIET

Myrthe



Photobucket
Bericht 986 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

X-(X-(
ik ben jos ben ik had een lcd lcd digitaltacho voor opel corsa b gekocht ,die persoon heefd mij opgelicht voor 209.99 euro en daar baal ik toch heel erg van nogmaals bedankt meneer meiko bakker X-(weer een week voor jan met de korte naam gewerkt
Bericht 987 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

jogler!
Community-lid
Waarom meld je dat in dit draadje? ?:|
Graag even voorgaande postings lezen alvorens je bericht er neer te zetten.



Bericht 988 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Regelmatig koop ik dingen op eBay. Zo kocht ik deze week een pakje pokemon kaarten bij een engelse verkoper. Het ging om 50 kaarten in een doosje met muntjes er bij. Na ontvangst was ik toch een beetje teleur gesteld, de kaarten waren nep. De achter kant was veel te licht van kleur en de kaarten voelden ook anders aan dan mijn andere pokemon kaarten: veel stugger en de randen waren scherp. Er zitten twee glimmende kaarten bij, waar van het glimmende gedeelte niet het normale patroon heeft. De muntjes vond ik wel leuk. Natuurlijk is er niets mis met deze kaarten, je kunt er gewoon thuis mee spelen om te oefenen, maar je kunt er niet mee naar een tournooi, en verzamel waarde hebben ze al helemaal niet. Jammer. Maar ach, ik betaalde inclusief porto net iets meer dan 6 pond, ik kan de verkoper er moeilijk een negatief op geven, die heeft er waarschijnlijk helemaal geen verstand van, en krijgt de kaarten ook gewoon zo geleverd. De verzending was wel vlot en het was netjes verpakt. 360051667638
Wat zouden jullie doen?




Ook al regent het nog zo hard: iedere druppel valt apart.


Bericht 989 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Ik kan er maar niet aan wennen, dat je niet meer apart hoeft in te loggen voor de prikborden.
HOERA HET VAKANTIE GELD IS UITBETAALD.
( eindelijk eens een fatsoenlijk bedrag gestort door mijn werkgever, zo zou het iedere maand moeten zijn..... )
Bericht 990 van 1.216
laatste antwoord