Verzending
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Geen huisnummer

Er stond bij het afleveradres alleen een straatnummer. Nu is het retour gezonden en het pakketje is reeds in NL geweest. Kan nu niet meer achterhalen waar deze is. Wie kan ik hier voor contacteren?

Opgelost! ik heb bij ebay Usa toner aangeschaft voor mijn dell laser printer de prijs was goed en de verzendin

ik heb bij ebay Usa toner aangeschaft voor mijn dell laser printer de prijs was goed en de verzending was prima maar een van de cardriges was stuk gegaan tijdens transport? de verpakking zat onder de toner ik heb direct de klanten service hiervan op ...

verzending

Ik zou mijn pakket de 21e van deze maand ontvangen tot op heden nog niks en kan ook nergens terecht met mijn track en tracé.Mijn nummer van track en trace is

single gekocht maar is niet goed!!

Ik heb een single gekocht en ook gekregen maar de single kan zo in de vuilnis bak is niet meer te draaie vol krassen en hobbels ik heb geprobeerd de verkoper er mee te benaderen maar deze reageert niet schandalig om zo.n single te versturenik ben een...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 426 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Verkeerd adres - wat gebeurt er met het pakketje?

Hallo, hopelijk heeft iemand advies want weet echt niet meer waar ik terecht moet.... Op 1 maart jurkje vanuit de VS besteld. Zag dat ie op 12 maart in Amsterdam lag maar er staat "incorrect address - Scheduled for another delivery attempt today". Ik...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 4718 Weergaven
  • 7 replies
  • 0 kudos

Waarom werkt de button je pakket volgen en de link klik hier voor meer info niet goed

Ik krijg van Ebay een mailjte met de mededeling je object is er bijna, dan kun je in deze mail op een knop klikken die heet je pakker volgen als je dat doet verwijst hij naar je bestelgegevens en een tackingnummer las je daarop klikt krijg je een med...

USPS zending USA Traag?

Op 31 december 2015 werd een pakket vanuit USA met USPS verzonden. Op 04 januari 2016 geeft de tracking aan dat het is verzonden naar Nederland( Amsterdam Schiphol). Tot op de dag van heden lijkt het niet te zijn aangekomen (NOG) in Nederland.Bellen ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 337 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Geadresseerde onbekend?

Help. Ik heb een pakket besteld in Amerika. Deze is op 24 december ineens op status, geadresseerde onbekend retour afzender gezet. PBI zou de leverancier zijn. Nu weet ik wel mijn nummer, maar ik krijg geen contact gegevens van dat bedrijf. Ik heb de...

Geadresseerde onbekend?

Help. Ik heb een pakket besteld in Amerika. Deze is op 24 december ineens op status, geadresseerde onbekend retour afzender gezet. PBI zou de leverancier zijn. Nu weet ik wel mijn nummer, maar ik krijg geen contact gegevens van dat bedrijf. Ik heb de...

te groot pakket

Ik heb iets in de USA gekocht maar de verzender heeft het pakket te groot gemaakt waardoor het niet naar mij verzonden kan worden. Ik heb nu het aankoopbedrag teruggekregen, maar niet de verzendkosten en de importkosten. Van ebay ontving ik een mail ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 555 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos
Auteurs met de meeste kudos