Verzending
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Post uit USA met USPS track and trace

Beste allen, Inmiddels al een aantal catalogi uit de USA laten versturen, met zeer wisselende ervaringen (meer negatief dan postief). Nu bij USPS maar eens gekozen voor Track and Trace, maar daar kom ik ook niet veel verder mee. Zie onderstaande meld...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 8217 Weergaven
  • 5 replies
  • 0 kudos

niet geariveerd (didn't arrive)

wat moet ik doen als het object zeker niet is aangekomen in de verwachtte tijd. al 12 dagen te laat.....what must I do when the article didn't come. already 12 days to late....

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 445 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos

Opgelost! Waarom werkt het track&trace via postnl.nl niet?

Ik voeg een track&trace nummer toe en als vervender postnl.nl die ook kiesbaar is uit het menu. Nummer wordt toegevoegd maar als ik er 24 uur later op klik kom ik op de standaart "stel een vraag" pagina van postnl.nl waar vervolgens staat dat mijn vr...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 1095 Weergaven
  • 1 replies
  • 1 kudos

Zending niet aangekomen

We hebben iets gekocht uit Engeland goede recensies niets op aan te merken alleen is het pakketje niet aangekomen maar wel betaald.zou op 12/13december aan moeten komen. Contact opgenomen met adverteerder nog niets gehoord.hoe nu te handelen

HELP! Item verkocht met Paypal: verzendkosten aanpassen

Ik heb momenteel een advertentie (mijn eerste) staan op ebay.com. De keuze vd verzendkosten is helaas beperkt en staat nu op international shipping voor 33$. In mijn ad zelf staan de verzendkosten genoemd: voor verzending binnen europa is het uiteraa...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 324 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Gecombineerde verzendkosten probleem!

Het is nu ook zo goed als onmogelijk om gecombineerde verzending aan te vragen aangezien je geen invoice meer kan aanvragen en de spullen in een winkelmandje komen.Vervolgens moet daar meteen betaald worden en worden de post kosten gewoon bij elkaar ...

3x verzendkosten!!!

Help!!! Ik heb zojuist 3 knuffeldoekjes gekocht en in de advertentie stond dat de verzendkosten van DLD naar NL € 12,90 zijn.Nu wordt er per doekje, dus 3x € 12,90 berekend!!! Verkoper geeft aan dat er maar 1x verzendkosten betaald hoeven te worden b...

Verzendkosten? EBAY WIL OOK DAAR FEES OVER HEFFEN!!!

Net weer ontdekt op ebay.com: evenals ebay's paypal wil nu ook ebay kosten berekenen over de ontvangen verzendkosten. Tntpost vraagt inmiddels een kleine 31,10 Euro voor verzekerde verzending buiten Europa. Daarover rekent bij een paypal-betaling pay...

Product niet ontvangen, en al voorbij Paypal-geldterug periode.

Hoi, Ik heb laatst een blackberry onderdeel uit china gekocht maar na 5 maanden niets ontvangen. Ik heb de verkoper gemaild maar deze negeert me. Ik kan me geld niet meer terughalen omdat t al voorbij de 40 dagen geld-terug periode is. Wat kan ik nu ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 181 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

heren horloges nieuw

bij bepaalde aanbieders kan men bieden op een nieuw horloge maar dan vraagt men rond de 180 euro verzendkosten, dit ruikt naar bedrog heel vreemd dat men de verkoopwaarde via verzendkosten wil binnen halen deze aanbieders verwijderen van ebay

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 110 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos