Verzending
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Item nog steeds niet ontvangen.

On Januari 17th I bought and payed for this object.On Februari 26th I contacted seller that object still had not arrived.On februari 27th seller contacted me back and asked what my solution would be.On March 4th I replied that I could either buy a ne...

Ik wil een feedback wijzigen

Hi,Ik wil mijn negative feedback voor volgende ebay lid wijzigen,loya_householdOpjectnummer: 111336909620 in middels heb ik mijn gelg terug en hebben zo afgesproken.met vriendelijke groeten,Nader0314

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 177 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Oplichting op Ebay

Ik zoek meerdere gedupeerden die iets gekocht hebben bij Technikoscar in duitsland en niet gekregen hebben.W moeten hier iets aan doen. Meerdere keren aangegeven dat deze oplichter gewoon door kan gaan met adverteren op ebay met zijn oplichtings prak...

• 196 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Verzendkosten 67,50 hoe aan te passen?

Hallo, Ik krijg een factuur verzoek voor een aantal items die ik heb verkocht, gaat om 10 items verkocht aan 1 koper, waarbij telkens de verzendkosten apart worden berekend kortom er staat nu bij verzendkosten 67,50 beetje overdreven... Hoe kan ik di...

• 190 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

onvoldoende frankering, en nu ?

Hoi, Ik heb enkele pakketjes ontvangen met artikelen die ik gekocht heb, maar ze bleken onvoldoende gefrankeerd.HOe kan ik de schade hiervan op de verkoper verhalen? groetpaul

• 126 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

En alweer de **bleep**

Pakketje verzonden vanuit Duitsland naar een plaats in Duitsland met trackcode ander halve maand later zegt de verkoper niets te hebben ontvangen. Ik heb bewijs van ontvangst. Meneer doet een claim en die ik dus verlies!!!!! 130 euro kwijt plus de it...

• 351 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Oja ook nog dit!!!

Hebben de Amerikanen dan niet in de gaten dat je niet vanuit Nederland een pakketje kan versturen naar the USA voor 4$Met dikke letters staat boven mijn advertentie dat de verzendkosten geen 4$ is en dat ze de eerste factuur niet moeten gebruiken. En...

• 236 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Adresgegevens

Ik heb net een aankoop gedaan en zag dat de adresgegevens niet meer kloppen. Deze heb ik dus pas gewijzigd na de aankoop.Wordt het artikel nu geleverd op het oude of het nieuwe adres?