Verzending
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

datum ontvangst elke week verlengt

Elke week wordt de datum van ontvangst steeds met een week verlengt. Hij is wel aangetekend dat die verzonden is.. maar waar is mijn pakketje nu?? En waar moet ik zijn om hier achter te komen?

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 101 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Hallo, als ik het trackingnummer aanklik dat bij mijn bestelling hoort dan kom ik op de site van

Hallo, als ik het trackingnummer aanklik dat bij mijn bestelling hoort dan kom ik terecht op de site van USPS (de expediteur). Daar zie ik staan dat ik ben geadviseerd om het item zelf op te pikken omdat ik op de bewuste tijd niet thuis was (althans ...

soak off gel betaald maar leveren pfff

Wacht nu 1 maandEr staat verzonden maar tot op heden niks ontvangen van die verkoper****Email helpt nietIk heb met een prepaid v-kaart betaaldTerwijl ik ook bij een andere koper gelijktijdig wat kocht via deze kaartHet al 19 dg in huis hebWat kan ik ...

postzegel verkocht met verzendkosten € 18.75 dus aangetekend

Schade nu is de envelloppe aangekomen en volgens de Hr J. Bisschops zat de postzegl er niet in dat neem ik dan aan schade verhaald op Post NL die betalen de inhoud € 10.75 aan mij uit dus wil ik die ook betalen aan Hr J. Bisschops Die heeft mij betaa...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 168 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

India post tracking

Op 4 aug heb ik een bestelling gedaan van een verkoper in India op 5 aug heeft hij een tracking nummer in de bestelling gezet, dit tracking nummer werkt tot op vandaag nog niet.Ik heb de verkoper diverse berichten gestuurd en krijg diverse antwoorden...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 140 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

artikel niet ontvangen

help ik heb een artiekel gekocht en bij de eerste verzending is er wat mis gegaan ,het is op 1 juli opnieuw verstuurt met mededeling dat ik na 14 tot 21 werkdagen contact moest op nemen als ik weer niets kreeg. heb ik gedaan en nu hoor ik niets meer ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 114 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

ik heb een pakket terug gestuurd maar ik moest verzend kosten betalen krijg ik die vergoed

ik heb een pakket terug gestuurd maar ik moest verzend kosten betalen krijg ik die vergoed. heb via peypal betaald De verkoper vergoed de verzend kosten. maar de mevrouw bij de poskantoor vertelde ja meneer u moet zelf eerst het bedrag betalen moet u...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 152 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Dubbele verzendkosten

Ik heb op 16 en op 18 mei twee x een jurk gekocht bij verkoper.Nou heeft deze verkoper na 10 dagen beide jurken in 1 plastic zak gestopt en opgestuurd.Nog niet fatsoenlijk in een doos nee een plastic zak.Ik heb deze verkoper hier onmiddelijk over aan...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 279 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Item nog steeds niet ontvangen.

On Januari 17th I bought and payed for this object.On Februari 26th I contacted seller that object still had not arrived.On februari 27th seller contacted me back and asked what my solution would be.On March 4th I replied that I could either buy a ne...

Auteurs met de meeste kudos