Verkopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

best offer verkoop gaat niet op ebay.nl?

Klopt het dat er geen "best offer" verkoopvorm op de nederlandse ebay beschikbaar is? Of kijk ik nu ergens overheen...? Op de .com en .de kan ik items te koop zetten met deze optie, maar niet op de .nl site.

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 420 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos

koppelen paypal aan duitse ebay

Hoi ik heb een vraag en die is ik heb een artikel verkocht en verstuurd dat heb ik ook gemeld op de Duitse ebay. De persoon heeft netjes het geld over gemaakt maar ik krijg het niet op mijn paypal rekening. Mijn paypal rekening moet gekoppeld worden ...

HELP EBAY maakt dikke fout in facturering! Ik ben blut

Ik log vanmiddag in op m'n ebay account, zie opeens dat ik honderden euros saldo heb openstaan. Honderden? Ik verkoop maar een paar ansichten en nog zowat. Wat blijkt? Heeft ebay opeens al mijn veilingen als TOPAANBIEDING HOMEPAGE gefactureerd bij he...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 34 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

zakelijk account. Toch prive gegevens zichtbaar.

Hallo, Ik heb een zakelijk account geopend. Zojuist de eerste advertentie gemaakt. In de advertentie staat onderaan mijn prive gegevens. Dit wil ik niet. Het is immers een zakelijk account. Hoe kan ik dit uit de advertentie verwijderen. Alvast bedank...

Ebay en Paypal bedankt voor de slechte uitleg!!

Al jaren ben ik een koper en verkoper op Ebay. 95% van mijn kopers is international, veel naar usa, azie, uk, italie en vaak ook gewoon echt dure items, veelal merkkleding die ik gewoon zelf koop en vaak niet altijd draag maar soms wel en dan weer do...

transactie annueleren terugdraaien

Ik heb gisteren een transactie willen annuleren omdat het item niet te vinden was. Heb dat dus aangegeven. Nu heb ik het item teruggevonden en wil ik het annuleren stopzetten. Is dit nog mogelijk? Een geschil over betaling kan ik wel zelf stoppen maa...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 44 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Slechte kopers

Het verkopen op Ebay wordt hoe langer hoe minder aantrekkelijk. Kosten van Ebay + Paypall rijzen de pan uit. Veel newbie kopers die echt niet weten hoe het hier werkt. Of moet ik zeggen vroeger werkte. De koper begint na de ontvangst van een pakketje...

Uploaden en weergeven foto's

De problemen met het uploaden van foto's zouden zijn opgelost? Ik heb wederom sinds 2 dagen problemen met het uploaden van afbeeldingen (van de 12 worden er bijvoorbeeld maar 4 weergegeven). De rest wordt weergeven met een X en zijn niet beschikbaar?...

Ik wil iets gaan verkopen op eBay

Is dat te doen. Waar moet ik rekening mee houden en hoeveel kost het eigenlijk. Dat zou ik wel eens willen weten. Wie kan me helpen. Alvast een gelukkig nieuwjaar voor iedereen. Groetjes.

discussie met koper

Goedenavond, Ik wil jullie graag het volgende voorleggen: Heb een gebruikte notebook op Ebay aangeboden en verkocht. In de beschrijving heb ik netjes aangegeven dat er 1 van de 3 usb poorten defect is, en dat de oorspronkelijke harddisk eens vervange...

Auction annuleren, bieder boos!

Beste mensen, Ik ben vooral actief op Ebay als koper, maar af en toe bied ik zelf een product aan als verkoper. Ik zou jullie advies op prijs stellen: Ik had een aanbieding gemaakt, en iemand uit de UK had hierop geboden. Toen mijn man erachter kwam ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 55 Weergaven
  • 7 replies
  • 0 kudos

Javascript Uitschakelen

Het lukt mij niet meer om nieuwe advertenties te plaatsen op Ebay. Ik heb een paypal rekening en geprobeerd om javascript in internexplorer 8.0 uit te schakelen maar ditt lukt niet. Wat moet ik doen om weer advertenties te kunnen plaatsen?

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 31 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Verkopen op ebay.nl: wat kan er verbeteren

Nog een vraag die is gesteld door de moderator in het Powerseller forum van eBay. Ook bij deze vraag ben ik benieuwd naar alle leden hun mening. Originele vraag: Welke verbeteringen zou ebay volgens u moeten doorvoeren om het verkopen hier wat aangen...

Vak omschrijving is niet meer in te vullen

Ik probeer een object te verkopen maar ik kan het vak omschrijving niet meer invullen. Hoe ik ook met de muis aanwijzer op het omschrijving vak klik, er komt geen cursor in te staan. Ik heb het zowel in chrome als IE niet meer in. Iemand een idee =

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 38 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos