Verkopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Basis winkel, Top winkel of Topwinkel Plus?

Hallo allemaal, Wij zijn er over aan het nadenken een zakelijk account aan te maken voor onze webshop www.ziezotoner.nl. Nu zie ik dat er verschillende winkelsoorten zijn namelijk, een basis winkel, een top winkel of een topwinkel plus. Ik kan alleen...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 1170 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos

Verkoopcommissie ook op Verzendkosten?

Goede morgen Bijv: ( Hoogste bieder heeft product gewonnen) Product 140 euro Verzendkosten 33 uro ( Naar t Buitenland) 140+33= 173 inclusief verzendkosten Hoe wordt de Verkoopcommissie berekent? Hoeveel betaal je nu aan Verkoopcommissie?

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 255 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Verkoopcommissie voor veilingen

Ik wil mij product aanbieden. Ik zag 2 opties: 1. Veiling methode 2. Vaste prijs methode Als ik kies voor de Veiling methode. En hij wordt niet verkocht betaal ik dan Verkoopcommissie voor veilingen (8% procent)?

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 31 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Beginners vragen

Hallo iedereen, Ik denk er aan om mijn spullen aan te bieden via E-bay. Ik heb wel als koper een aantal goederen gekocht op E-Bay. Ik moet zeggen dat het heel makkelijk verliep. Nu heb ik al een aantal post gelezen op dit forum voor het verkopen en d...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 40 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Ik zit in een loop.

Ik zit al een aantal weken in een loop. Dit houdt in: Ik heb een probleem. Ik krijg een oplossing van Ebay, enkele handelingen die ik moet doen. Ik doe deze handelingen en vervolgens krijg ik een melding dat ik deze handelingen nog niet gedaan heb. I...

Ebay/Paypal geschil vraag

Ik kreeg vorige week een geschil over dat het object wat ik verkocht had niet naar behoren was. Deze persoon heeft eerst een geschil geopend en al snel een claim ervan gemaakt. De claim wordt nu onderzocht door Paypal. Mijn vraag is: als de andere pe...

Ebay - factuur

Beste Ebayers, Ben sinds kort het verkopen via Ebay en heb onlangs een factuur gekregen van de verkoopkosten over de maand april. In de factuur staat dat deze kosten medio mei automatisch van paypal worden afgeschreven. Ik heb deze kosten echter reed...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 63 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Een aanbieding annuleren op verzoek

Op dit moment is er veiling met een artikel van mij die ik wil verkopen. Het duurt op dit moment nog 2 dagen en 17 uur voordat de veiling afgelopen is, en er hebben mensen al een bod gedaan. Ik heb een mail gekregen van een koper die het artikel nu w...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 115 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Pay Pal verplicht

Weet iemand misschien hoeveel transacties je moet hebben gedaan voordat je Pay Pal als betalingswijze kunt verwijderen. Ik moet nu verplicht Pay Pal aanbieden omdat ik nog niet genoeg transacties heb gehad. Ik hoor het heel graag van jullie, alvast b...

VERKOPERS LIMIET! GEK WORD IK ER VAN HELP ??!

Beste mede-leden, eBay heeft me er laatst afgegooid maar heb alle gegevens gefaxt die ze vroegen en ik ben weer binnen 1 dag actief (dat is snel voor eBay)! Maar, ik heb nu een verkopers limiet en kan maar beperkt aanbieden en verkopen....Waarom is d...

Help! Verkooplimiet ingesteld

Hallo, Al maandenlang heb ik last van een verkooplimiet die ingesteld is door eBay. Ik plaats dan advertenties zowel op ebay.nl als op ebay.co.uk en bij beide heb ik last. Ik krijg het volgende bericht als ik meer dan 4/5 advertenties wil plaatsen: "...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 1071 Weergaven
  • 26 replies
  • 0 kudos