annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ebay/Paypal geschil vraag

Ik kreeg vorige week een geschil over dat het object wat ik verkocht had niet naar behoren was.


Deze persoon heeft eerst een geschil geopend en al snel een claim ervan gemaakt.


De claim wordt nu onderzocht door Paypal.


Mijn vraag is: als de andere persoon in het gelijk wordt gesteld, mag hij het object dan houden en wordt zijn geld teruggestort?
Of moet hij het object terug sturen en dat hij zijn geld terug krijgt.


Hopelijk is mijn vraag een beetje duidelijk.
Alvast bedankt

Bericht 1 van 9
laatste antwoord
8 ANTWOORDEN 8

Ebay/Paypal geschil vraag

stephanthecollector
Community-lid

Als de koper een claim heeft geopend vanwege een object die niet voldoet dan zal hij/zij deze eerst aangetekend moeten terug sturen alvorens zijn/haar geld terug te krijgen.

Bericht 2 van 9
laatste antwoord

Ebay/Paypal geschil vraag

Dat heeft hij denk ik al gedaan.


Paypal reageert namelijk niet op mijn vraag.


De betaling is al wel geblokkeerd door Paypal.


Maar is het zo als hij in het gelijk wordt gesteld dat zijn geld teruggestort wordt EN het object mag houden?
Of moet hij dan het object terugsturen en dan dat de betaling teruggestort wordt.

Bericht 3 van 9
laatste antwoord

Ebay/Paypal geschil vraag

stephanthecollector
Community-lid

Normaal gesproken moet een object eerst retour gestuurd worden alvorens er een terug betaling gedaan wordt, de koper dient te bewijzen dat het retour is gestuurd.

Bericht 4 van 9
laatste antwoord

Ebay/Paypal geschil vraag

Dankjewel.


Kan hij dan ook nog een negative feedback achterlaten?


Ik denk eerlijk gezegd van niet omdat het bedrag geblokkeerd is.

Bericht 5 van 9
laatste antwoord

Ebay/Paypal geschil vraag

stephanthecollector
Community-lid

als alles is afgerond dan kan in principe een koper mits de 60 dagen voor het geven van fb niet voorbij is nog altijd fb geven.

Bericht 6 van 9
laatste antwoord

Ebay/Paypal geschil vraag

Hmm oke, dan weet ik natuurlijk al dat dat een negative feedback ga worden...

Bericht 7 van 9
laatste antwoord

Ebay/Paypal geschil vraag

abeldoorn
Community-lid

tenzij je super klantvriendelijk gaat zijn (misschien), hem zijn soullaat houden, zijn geld direct terug pay-palled, en nog wat gaat slijmen (gratis porto aanbieden voor een volgende aankoop,weet ik veel)..

Bericht 8 van 9
laatste antwoord

Ebay/Paypal geschil vraag

Heb ik al aangeboden.


Klantvriendelijk ben ik altijd.


Ik heb hem ook een tegemoetkoming aangeboden en toegevoegd via Paypal, alleen deze heeft hij geweigerd.


Hij reageert ook nergens op helaas.

Bericht 9 van 9
laatste antwoord