Verkopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Account ingesteld in de verkeerde taal

Hallo Ik heb ooit stom genoeg een account gemaakt op de duitse ebay. Als ik nu inlog met de nederlandse website krijg ik nog veel gegevens van mijn acount in het duits. Nu wil ik mijn acount identifcieren alleen word ik doorgestuurd naar een duitse v...

ebay.jpg

verkoopprijs niet zichtbaar

Vroeger kon je de prijs wat je er uiterlijk voor wilde hebben verborgen worden.Daardoor had je veel meer kans dat iets verkocht kon worden omdat er dan geboden werd enje op een gegeven moment akkoord kon gaan, dat is leuk.Nu zie je direkt de prijs en...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 184 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Waarom kan ik alleen in nederland verkopen?

Hai, ik kan alleen in nederland verkopen. Erg fijn, als mijn items vooral in Engeland en Duistland worden gebruikt en gekocht.Niet in nederand. Hoe krijg ik te zien dat ik europees kan en wil verkopen?Of moet ik dan eerst zoveel producten verkopen? g...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 443 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos

Wat zijn de kosten voor het plaatsen van open veilingen zonder ebay shop en met ebay shop

Ik wil een aantal veilingen online gaan zetten die starten op 1 euro. Na 75 veilingen zou ik moeten betalen per veiling, hoe hoog is dit bedrag? En kan ik als ik een ebay shop open meer advertenties gratis onilne zetten? Heb zitten zoeken bij hulp ma...

Weer betalen voor plaatsing

We mogen weer betalen voor de items die we er in zetten.Zijn de verdiensten met de verkoopcommissie niet genoeg ?Zielig !En.... geen bericht vooraf gehad.

EbaykostemEbaykosten

Als beginnend top winkelier breng ik deze maand, meer dan 50% van mijn inkomsten naar Ebay. Gelukkig kreeg ik nog kortting anders was het 70 %. Ik klaag niet, want ik vang deze kosten op met mijn discogs en bol.com verkopen. De enige reden ,dat ik no...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 780 Weergaven
  • 17 replies
  • 1 kudos

beschrijving veranderd !!

Hallo allemaal Als ik mijn artikel die ik verkoop bij beschrijving wil doen kon ik altijd grotere letters en andere lettertype en kleuren instellenvia dat balkje erboven,dat balkje is bij mij weg?? Weet iemand hoe ik die daar weer kan terugzetten? Mv...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 108 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Ik heb een poos in Canada gewoond en wil nu hier in Belgie mijn zelfde account gaan verkopen

Ik heb een poos in Canada gewoond en wil nu hier in Belgie mijn zelfde account gaan verkopen maar dat lukt alsmaar niet.Welke instellingen moet ik aanpassen?Uiteraard heb ik mijn ebay account adres etc reeds aangepast maar ondanks dat probeert ebay m...

Koper betaalt niet

Koper betaalt niet. Een geschil geopend en weer netjes gesloten. Nu blijkt deze wanbetaler toch in staat te zijn om negatief uit te delen. Hoe is dat mogelijk?

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 335 Weergaven
  • 8 replies
  • 0 kudos