Verkopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

bieden

als iemand mij een goed bod doet voor een product die in een biedproces zit kan dit proces dan stopzetten?

help snap er niets van feedback zakt

Hoi ik ben verkoper op de Duitse ebay. er is iets raars aan de hand met mijn feedbacks score namelijk hij zakt zonder enige aanleiding denk ik In mei was mijn feedback score 98.1 een maand later juni 98 en ik keek gisteren toen was hij 97.9.terwijl i...

Ja hoor, daar gaan we weer....

Toe maar, alweer veranderingen bij Ebay. Ik ben nog niet bijgekomen van de laatste veranderingen, gooien ze de boel weer om!En als deze nou ten goede kwamen van de verkoop, ho maar. Bij iedere verandering ben ik minder gaan verkopen.En nu ben ik het ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 469 Weergaven
  • 5 replies
  • 0 kudos

Er zijn technische problemen opgetreden waardoor we deze procedure nu niet kunnen voltooien.

Hallo Allemaal, Ik wil mijn wachtwoord opvragen maar krijg steeds de vage melding "Er zijn technische problemen opgetreden waardoor we deze procedure nu niet kunnen voltooien.". Ik heb Ebay een bericht gestuurd maar krijg geen reactie. Weten jullie w...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 177 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Ebaykosten

Wij bieden al meerdere jaren postzegels aan op Ebay-DE. Tot voor kort ging alles goed: Bij de kosten werd rekening gehouden met de berekening van kosten ZONDER btw (wij hadden ons btw-id afgegeven).Plotseling wordt echter - sinds de verandering van h...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 144 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos