Verkopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Startprijs items moet met 15 cent verhoogd worden om de gestegen eBay kosten te compenseren.

Tot nu toe was het plaatsen namelijk gratis.En de winkel, die ik toch al niet had moet er uit wegens de verdubbeling van de prijs.Ik hoop wel dat er inderdaad minder concurrentie komt door deze tariefswijziging per 11 september.

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 940 Weergaven
  • 14 replies
  • 1 kudos

Kleine dingen eenmalig verkopen kan moeite waard zijn?

Goedenavond, Voor het eerst heb ik nu iets gekocht in twintig stuk ervan omdat het niet los te koop was. De rest van deze speelgoedjes wil ik nu gaan verkopen. De basiskosten van dit product zijn slechts een paar euro. (gaat dus niet om dure dingen) ...

storing

Hoi heb een vraagje en die is 03-09-2014 is er rond 7 uur storing geweest op de duitse ebay en op de ned en misschien wel op meerdere ebays in die tijd zijn er spullen van mij verkocht waar mensen misschien niet op konden bieden.Ik las op veel forums...

Nu kopen optie

Hallo, Het lijkt gemakkelijk maar toch lukt het me helaas niet. Hoe kan ik een object aanbieden met de optie "Nu Kopen" ZONDER een termijn; dus een eeuwigdurende 'Nu Kopen" optie. Ik kan alleen maar een vaste prijs ingeven gekoppeld aan een termijn. ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 93 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

koper reageert niet

Ik heb iets verkocht met behoorlijke waardeMeerdere biedingen zijn op het item geplaatstde winnende bieder heeft sedert 5 dagen nog niet gereageert of betaaldHoe lang is de gemiddelde tijd voor je gaat klagen ? Ik moet toch ook ebay verkoopkosten bet...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 228 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Verkoopcommisie terugstorten

Ik heb een maand geleden iets verkocht via een veiling alleen heeft de koper nooit betaald. Ik heb een geschil ingediend wegens ontbetaald object en dit geschil is gesloten. Nu heb ik wel 35 euro verkoopcomissie betaald. Hoe kan ik deze terugvragen o...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 106 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

stoppen basis winkel

Het is door alle fees van ebay, pay pal en stijgende verzendtariefen onmogelijk voor mij om nog de kosten van een basiswinkel maandelijks te betalen, zeker nu dat van 10 eu per maand naar 20 eu per maand is verhoogd, ja dan kan je wel veel voordelen ...