Verkopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

ik heb een bankpas met pincode word niet geaccepteerd

Ik wil voor het eerst iets verkopen op Ebay maar mijn paypal wil wel koppelen maar als tweede moet je een creditkaart hebben, heb ik dus niet maar wel een rabobankpas met pincode deze word niet geaccepteerd mar op mijn pas staat ook het logo van mast...

Goede dag,ik ben nog steeds geblokkeerd en krijg geen antwoord op mijn vragen waarom ben ik geblok

Dan heb ik een enquêtelink ingevuld 4-3-2016 Nooit geen antwoord gehad Ik heb toe ook gevraagd mij te bellen is nooit gebeurd Waarom is dat nu zaken doen Ben zelf al meer dan 25 jaar eigenaar van veilinghuis de voorstraat in Zwolle – Nederland www.de...

Feedback voor verkopers is een wassen neus. Niet betalende koper , geen feedback mogelijk

Niet betalende koper van een object. Aanmaningen laten versturen door E-bay via de daarvoor geëigende tool. Wederom geen reactie of betaling. Na 5 dagen het geschil gesloten, zodat in ieder geval de kosten geretourneerd kunnen worden. Kreeg van E-bay...

Ebay bevestigings code

Ik wil mijn verkoop account bevestigen via de code die je sms kan ontvangen.Die code heb ik ontvangen maar als ik dan in het vakje mijn cose code wil invoeren lukt dat niet.Ik kan alle cijfers intoetsen maar géén één ervan komt in het vakje te staan....

Foto bij geplaatste advertentie downloaden

Ik heb een advertentie op Ebay staan en daar staat een foto bij. Nu heb ik de originele foto helaas gewist, maar aangezien hij nog online bij de advertentie staat dacht ik hem zo weer terug te kunnen downloaden. Voor de duidelijkheid, het gaat dus om...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 299 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

identiteit bevestigen bij verkopen

Ik wil starten met verkopen.Inmiddels al een advertentie gemaakt, maar om dit te kunnen plaatsen moet ik mijn identiteit bevestigen.Als ik dat ga doen, ga ik ineens over naar de duitse Ebay. Als ik daar mijn bankgegevens in geef worden die niet herke...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 441 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos