annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Koper betaalt niet

Koper betaalt niet. Een geschil geopend en weer netjes gesloten. Nu blijkt deze wanbetaler toch in staat te zijn om negatief uit te delen. 


 


Hoe is dat mogelijk? 


 


 


 

Bericht 1 van 9
laatste antwoord
8 ANTWOORDEN 8

Betreft: Koper betaalt niet

het_regent
Community-lid

eBay houdt niet van verkopers.

Bericht 2 van 9
laatste antwoord

Betreft: Koper betaalt niet

het_regent
Community-lid

Dit lijkt tegen het beleid in te gaan, u heeft PayPal als enige betalingsmogelijkheid en dus zou feedback geblokkeerd worden nadat u een geschil wegens niet betalen hebt gestart.


Waarschijnlijk wordt die blokkade weer opgeheven na sluiten geschil. eBay's wegen zijn ondoorgrondelijk. Probeert u eens duidelijkheid van eBay te krijgen via het contactformulier, het zal een negatieve ervaring worden, maar wie weet. Probeer het anders via Claims wegens laster formulier, ik geef u niet veel kans. Maar leuk is anders. Zie ook mijn eerste reactie.

Bericht 3 van 9
laatste antwoord

Betreft: Koper betaalt niet

Ik heb hetzelfde meegemaakt en Ebay heeft uiteindelijk de neg. verwijderd. Dit kost wel enkele mailtjes alvorens u door een echt persoon geholpen zal worden.

Bericht 4 van 9
laatste antwoord

Betreft: Koper betaalt niet

Dank voor de reacties. Ik heb inmiddels de raderen in werking gezet. 


 


Vraag voor de ervaringsdeskundigen: Pakt een "negatieve" beoordeling rampzalig uit voor de verkoop of valt het reuze mee?  

Bericht 5 van 9
laatste antwoord

Betreft: Koper betaalt niet

Er zijn verkopers met tien tallen neg. feedback en die verkopen nog steeds erg goed, andere verkopen direct niets meer... Zal erg afhangen van je doelgroep etc. Persoonlijk kijk ik er wel naar als ik iets wil kopen, ondanks dat het niet altijd de werkelijkheid weergeeft, is het toch wel vaak een indicatie...

Bericht 6 van 9
laatste antwoord

Betreft: Koper betaalt niet

Update: negatieve feedback is al weer verwijderd door Ebay. Binnen 24 uur. Pluim. 

Bericht 7 van 9
laatste antwoord

Betreft: Koper betaalt niet

het_regent
Community-lid

Een negatieve ervaring die positief uitpakt.


Waar eBay nog minder van houd zijn kopers die niet met PayPal betalen.


Nog even uw vraag, een negatieve beoordeling bij een score van 49 is desastreus. Gelukkig is die nu weg. Het is vaak eieren lopen als verkoper. En soms zijn ze zelfs rot.

Bericht 8 van 9
laatste antwoord

Betreft: Koper betaalt niet

Ik heb recentelijk ook een koper gehad die niet betaalde en niet reageerde. Geschil geopend, inmiddels verkoopcommissie gecrediteerd. Het object moet ik nog opnieuw aanbieden. Maar ik wilde negatieve feedback aan de verkoper geven, maar ik kan alleen positieve feedback geven! Is het tegenwoordig in z'n algemeenheid zo dat verkopers alleen positieve feedback kunnen geven?! Zou ik in zo'n geval toch raar vinden... Kopers kunnen in het wilde weg kopen en vervolgens niet betalen, maar in hun feedbackprofiel zien we daar niets van terug!

Bericht 9 van 9
laatste antwoord