annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Is "Winkelen en Sparen" een betrouwbare site, werkt het en staat eBay erachter?

Er wordt via eBay een spaarprogramma aangeboden genaamd "Winkelen en Sparen"

Het klinkt aanlokkelijk, maar ik zou vtv toch graag het volgende weten:

  •  is het veilig/betrouwbaar?
  • werkt het?
  • staat eBay hier achter?

 

 

Hoor graag van eBay en leden met ervaring :smileyhappy:

 

 

Bericht 1 van 8
laatste antwoord
7 ANTWOORDEN 7

Is "Winkelen en Sparen" een betrouwbare site, werkt het en staat eBay erachter?

Ik heb het gegoogled,maar kreeg als waarschuwing: Onbetrouwbare website,die uw (bank)gegevens en wachtwoorden

achterhaalt.

 

Dit gaat niet via ebay!!!

Bericht 2 van 8
laatste antwoord

Is "Winkelen en Sparen" een betrouwbare site, werkt het en staat eBay erachter?

Winkel en Sparen is een online spaarprogramma waarvoor mensen worden uitgenodigd om deel te nemen na het maken van een aankoop bij een partnerwebshop. Leden kunnen een initiële cashback ontvangen, een maandelijkse cashback bonus en tevens kunnen ze 10 % cashback terugverdienen bij meer dan 500 andere populaire webshops .

 

Na een 30 dagen gratis proefperiode betalen leden een maandelijks lidmaatschap. Dit lidmaatschap kan ten alle tijden worden beëindigd. Als u het lidmaatschap wilt opzeggen of andere vragen heeft kunt u contact opnemen met onze klantenservice via ledenservice@winkelenensparen.nl of u kunt bellen naar 0800-2200026.

 

Met vriendelijke groet,

 

Klantenservice Winkelen en Sparen

Bericht 3 van 8
laatste antwoord

Is "Winkelen en Sparen" een betrouwbare site, werkt het en staat eBay erachter?

Ik kreeg een waarschuwing,het vreemde was ook ,dat ik eerst mijn gegevens moest invullen,voordat ik naar stap 2 kon gaan.

Maar de vraag was ook,gaat dit ook op voor aankopen via ebay?

Buitenlandse verkopers doen hier niet aan mee.

 

Bericht 4 van 8
laatste antwoord

Is "Winkelen en Sparen" een betrouwbare site, werkt het en staat eBay erachter?

Ik krijg ook een waarschuwing. Het is ook vreemd dat op voorhand je creditcard gegevens worden opgevraagd. Dit lijkt niet betrouwbaar!

Bericht 5 van 8
laatste antwoord

Is "Winkelen en Sparen" een betrouwbare site, werkt het en staat eBay erachter?

Na een aankoop op eBay verscheen een blokje van AdChoice met de tekst: "Klik hier om uw €10 korting te ontvangen op uw volgende aankoop waar u ook winkelt." Wie op "Doorgaan" klikt, moet zich in 3-stappen opgeven. In stap 2 blijkt dat je al je bankgegevens moet invullen zodat dit "Winkelen en Sparen" elke maand €12 van je rekening kan afschrijven, en wie weet wat nog meer. Hier is dus geen sprake van €10 verdienen, maar van veel geld kwijtraken. De persoonlijke informatie die je moet geven, is geld waard. Op zijn minst zou dit "abonnement" gratis moeten zijn. Dit riekt erg naar oplichting.

Ik verbaas me erover dat eBay dit toestaat. Hiervoor bij hen aandacht vragen, is mij niet gelukt. Nergens kan ik een mogelijkheid vinden om dit te melden.

Bericht 6 van 8
laatste antwoord

Is "Winkelen en Sparen" een betrouwbare site, werkt het en staat eBay erachter?

Geachte leden van het eBay forum,

 

Wij zouden graag van de gelegenheid gebruik maken om Ebay-leden duidelijk te maken hoe het inschrijfproces van Winkelen & Sparen is vormgegeven.

 

U kunt niet bij Winkelen & Sparen geregistreerd staan door simpelweg overheveling van de transactiegegevens van uw bestelling, of door enkel op één knop te drukken. Nadat klanten een online bestelling hebben gedaan bij een van onze partners, wordt u de mogelijkheid geboden om lid te worden van Winkelen & Sparen. eBay is aldus een partner van Winkelen & Sparen.

Iedereen moet handmatig de volgende gegevens invullen op de online Winkelen en Sparen inschrijfpagina: naam, e-mailadres, postadres en creditcard-, dan wel uw iDEAL gegevens.  

 

Op de inschrijfpagina staat expliciet dat het gaat om een lidmaatschap met een maandelijkse contributie. Nadat de gegevens door de klant zijn ingevuld, moet er nog een wachtwoord worden aangemaakt, alvorens u wordt verzocht om op een bevestigingsbutton te drukken waarmee u bevestigt dat u de tekst gelezen heeft en dat u akkoord gaat met de voorwaarden.  

Daarnaast sturen wij nieuwe leden 5 e-mails in de eerste maand, waarin wij voorlichten over de voordelen en de betalingsvoorwaarden. Na deze maand ontvangt u maandelijks een update.

 

Ontevreden leden kunnen elk moment stoppen. Neemt u hiervoor contact op met ons customer service center: u kunt mailen naar ledenservice@winkelenensparen.nl of u kunt bellen naar 0800-2200026.

 

Voel u vrij om met ons contact op te nemen indien u vragen heeft. Gezien de privacy verkiezen wij persoonlijk contact boven een woordenwisseling op een publiek forum.

 

Met vriendelijke groet,

 

Winkelen & Sparen customer service.

Bericht 7 van 8
laatste antwoord

Is "Winkelen en Sparen" een betrouwbare site, werkt het en staat eBay erachter?

In antwoord op de moeite die Winkelen & Sparen neemt om mogelijke onbetrouwbaarheid te ontzenuwen stel ik het volgende voor. Indien u daadwerkelijk een samenweking bent aangegaan:  kan er ook een claim tegen u worden ingediend via Paypal? Waarom antwoord Ebay niet op vragen over Winkelen & Sparen?   Bent u inderdaad betrouwbaar en wil u een boost krijgen van uw handel dan is 't verstandig om Ebay haar gebruikers officiëel in te lichten van uw samenwerking met hen met terugvorderings mogelijkheden voor ons Ebay gebruikers. Uw verlangen om individueel te communiceren in plaats van “open” over te komen wekt zeker bij mij wantrouwen op. U moet begrijpen dat talloze sites vele mensen financiëel hebben bedrogen en men is niet meer bereid daar in te lopen.  We zijn moe!!   Howard Brouwn.

Bericht 8 van 8
laatste antwoord