annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

weigering bieden

jogerosie1964
Community-lid

Hallo allemaal, ik heb sinds kort als ik bied, dat het geweigerd word te bieden omdat ik ,zo krijg ik in beeld, 3 keer in 1 jaar niet betaald heb. Dat is helemaal niet het geval.Mijn feedback is ook goed. Nu wil ik contact opnemen met ebay, maar ik kom er niet uit hoe dat moet.Kunnen jullie me helpen? groetjes sylvia

Bericht 1 van 17
laatste antwoord
16 ANTWOORDEN 16

weigering bieden

martijn@ebay.com
Community-lid

Hoi jogerosie1964,


 


Dit is een automatisch proces en het zou mij verwonderen dat daar een fout is ingeslopen.


 


Zo kan u even uw onbetaalde objecten nakijken:


 


In mijn eBay op het tabblad Account even naar transactieproblemen oplossen gaan. Daar bij "periode" "afgelopen 12 maanden" kiezen en bij "Bekijken" "Onbetaalde objecten" kiezen. Dan krijgt u een overzicht van waar u in de fout zou gegaan zijn.


 


om contact met onze klantendienst op te nemen (o.a. om bezwaar aan te tekenen tegen het feit dat u een aantekening hebt gekregen wegens onbetaalde objecten) kan u hierboven op hulp clicken en aan de rechterkand dan op contact opnemen clicken en daar de juiste opties te kiezen.


 


Ik hoop dat dit u verder helpt.


 

Met vriendelijke groet, Martijn
Bericht 2 van 17
laatste antwoord

weigering bieden

uitstekende service Martijn.


 


dat moet ook maar eens gezegd worden.;-)


 


groetjes Niek

Bericht 3 van 17
laatste antwoord

weigering bieden

jogerosie1964
Community-lid

Hoi martijn,dank je voor je snelle reactie. Ik heb idd daar gekeken en ik heb geen open geschillen staan. Ook mijn feedback ziet er goed uit.Hoe kan ik nu in contact komen met ebay om dit recht te zetten,   groetjes sylvia

Bericht 4 van 17
laatste antwoord

weigering bieden

martijn@ebay.com
Community-lid

Hoi jogerosie1964,



Dit zou niet over open geschillen gaan, maar om gesloten geschillen gaan waar u een aantekening wegens onbetaald object gekregen heeft.

Met vriendelijke groet, Martijn
Bericht 5 van 17
laatste antwoord

weigering bieden

jogerosie1964
Community-lid

hoi martijn, ja dat klopt, maar deze heb ik netjes destijds geannuleerd. Maar hoe nu verder dan? groetjes sylvia

Bericht 6 van 17
laatste antwoord

weigering bieden

stephanthecollector
Community-lid


hoi martijn, ja dat klopt, maar deze heb ik netjes destijds geannuleerd. Maar hoe nu verder dan? groetjes sylvia


  Hier maakt u dus de fout! u zegt het netjes geanuleerd te hebben, maar belangrijker nog is of de verkopende partij daarmee akkoord is gegaan want u kunt namelijk als koper niet eenzijdig een transactie annuleren!

Bericht 7 van 17
laatste antwoord

weigering bieden

ebygumt
Community-lid

zit toch echt maar echt 1 ding op voor deze onfortuinlijke niet-betaler en dat is wachten totdat het jaar voorbij is.


Bericht 8 van 17
laatste antwoord

weigering bieden

jogerosie1964
Community-lid

het gekke is dat ik zaterdag nog een toetsenbord voor tablet binen kreeg,waar ik de week ervoor nog heb geboden. en mijn man wil dit weekend een beamer bestellen, en dat kon dus niet.om te controleren, bood ik op pandorabedels, dat kon wel, en die won ik ook, en betaald. toen ging ik op die beamer bieden, en idd dat kon dus niet.Is dat krom of niet?? En 2 weken geleden 2 android tabletten besteld, betaald, en die heb ik ook binnen.Zondag een cover voor samsung besteld, en betaald, kon ook gewoon. Ik snap er niets van.

Bericht 9 van 17
laatste antwoord

weigering bieden

ebygumt
Community-lid

Misschien ziet de software dat niet u maar uw man aan het bieden is.


Een gebruikersnaam mag uitsluitend door de houder zelf gebruikt worden en niet uitgeleend worden.


Bericht 10 van 17
laatste antwoord