annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

weigering bieden

jogerosie1964
Community-lid

Hallo allemaal, ik heb sinds kort als ik bied, dat het geweigerd word te bieden omdat ik ,zo krijg ik in beeld, 3 keer in 1 jaar niet betaald heb. Dat is helemaal niet het geval.Mijn feedback is ook goed. Nu wil ik contact opnemen met ebay, maar ik kom er niet uit hoe dat moet.Kunnen jullie me helpen? groetjes sylvia

Bericht 1 van 17
laatste antwoord
16 ANTWOORDEN 16

Re: weigering bieden

jogerosie1964
Community-lid

gaat allemaal via dezelfde laptop. En om even terug te komen op martijn zn antwoord. Martijn, ik heb ze geannuleerd, en heb daarop ook een tegenreactie gehad van de verkoper, dat ze ermee accoord gingen, mits ik een goede feedback wilde achterlaten, en dat heb ik dus gedaan.

Bericht 11 van 17
laatste antwoord

Re: weigering bieden

jogerosie1964
Community-lid

sorry, ik bedoelde niet martijn, maar met rijst.

Bericht 12 van 17
laatste antwoord

Re: weigering bieden

stephanthecollector
Community-lid

ik denk dat de schoen hem heel ergens anders wringt, de verkoper heeft misschien NL'ers wel geblokkeerd om te bieden!


Bericht 13 van 17
laatste antwoord

Re: weigering bieden

jogerosie1964
Community-lid

Het wasop de duitse Ebay. de rest doe ik altijd op de amerikaanse, zou dat het wezen??

Bericht 14 van 17
laatste antwoord

Re: weigering bieden

Ebay ziet natuurlijk ook dat jij niet betaalt hebt.


 


verkoper vraagt zijn commissie terug en krijgt


die ook terug van ebay,.


 


groetjes Niek


 


 

Bericht 15 van 17
laatste antwoord

Re: weigering bieden

abeldoorn
Community-lid

als verkoper kan je ook aangeven of je bijv. niet wilt verkopen aan iemand die bijv. 1 aantekening binnen een maand of een half jaar heeft gekregen. Maar dat kan je ook zetten op bijv. 2 of 3 of 4 aantekeningen per maand of jaar. Ik denk dat de ene verkoper bij u dat helemaal niet heeft ingesteld en de verkoper waar u niks bij kan kopen dat waarschijnlijk wel heeft ingesteld. Nogmaals dat kan per verkoper verschillen. Ook kunnen verkopers aangeven naar bepaalde landen niet te willen verzenden, dat kan je ook per land aangeven, per verkoper.



Tot slot, het geschil wat gesloten is nadat u een goede feedback heeft gegeven. Weet u hoe de verkoper die gesloten heeft. Als verkoper kan je namelijk kiezen dat je gezamelijk hebt besloten 'om een transactie te annuleren' , maar een verkoper kan ook kiezen (ook al heb je gezamelijk besloten te annuleren) te klikken op 'geschil sluiten wegens geen betaling ontvangen'. Die twee opties ziet een verkoper onder elkaar op zijn scherm. Voor hem maakt het niks uit op welke hij klikt, voor een koper natuurlijk wel. Die krijgt in het ene geval een aantekening, en als die dan ook nog eens daarna een verkoper treft die heeft aangegegevn niet naar kopers met een aantekening te willen zenden, tja, dan heb je dikke pech..

-- Bewerkt door abeldoorn op 11 Oct 2011 21:03 CEST
Bericht 16 van 17
laatste antwoord

Re: weigering bieden

Bedankt voor je uitleg Eduard,


 


dus als je enige twijfel hebt als koper dus niet bieden.


 


ja en mocht er dan toch onverhoopt iets bij levering


aan mankeren hetzelf met de verkoper oplossen


en die verkopers die ik dus getroffen heb


zijn alleszins meewerkend geweest in die gevallen.


 


Maar melden aan een verkoper dat je niet gaat


betalen dat is m.i. dus vragen om problemen,.


 


groetjes en iedereen weer een prettige dag,


 


Niek

Bericht 17 van 17
laatste antwoord