Kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

hoe kan ik mijn betaling methode veranderen

hallo ik heb na een aankoop de verkeerde betalings methode aangeklikt, overmaken, maar dat kon niet, en kan ik niet terug naar paypal betalen komen. druk ik op nu betalen komt overmaken tevoorschijn, en kan nergens vinden hoe ik dat kan veranderen.

Waarom is het onmogelijk de adverteerder vooraf een vraag te stellen over zijn aangeboden artikel ?

Waarom heeft blijkbaar nooit iemand eerder gevraagd, waarom het op E-bay onmogelijk is gemaaktde adverteerder vooraf iets te vragen over zijn aangeboden artikel, alvorens een belangstellende een bod uitbrengt ?Dit moet toch het eerste zijn wat iedere...

Aankoop lukt niet

Hoe kan ik een probleem oplossen Het gaat om een nu kopen transactie. Nu blijkt dat er geen verzendkosten bijstaat en dus dat moet opgelost wordenDe verkoper verzend wel naar NL Wat is de beste oplossing hiervoor?

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 185 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Paypal zonder creditcard

Heren/Dames, Allereerst goedenmiddag! Nu is het zo dat ik iets wil bestellen via Ebay, en ja ik heb een PayPal account en ook zit daarop genoeg geld om het product te kopen, maar elke keer als ik word doorverwezen van Ebay naar Paypal om te betalen w...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 128 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

verkoper opent geschil na een geschil

Laatst een geschil gehad met een verkoper over een niet passende laptop batterij. Pas na openen geschil wilde hij pas omruilen. Omdat hij als 100 procent competible met mijn laptop stond omschreven wilde ik de verzendkosten retour. Hierna geëscaleerd...

I need to access ebay in English

hi i ordered something from a Dutch shop to my Dutch adress, and now the purchase is logged in the dutch language ebay.I have a very limited understanding of Dutch, is there any way to get the interface back to using English?If I go to ebay.com its i...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 81 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos