Kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Stekke gekocht in de fik gevlogen

Hallo, Ik heb laatst een stekker gekocht bij **** deze heb ik mischien 3 of 4 keer gebruikt binnen de 4 maanden nadat hij is de fik is gevlogen. Ik heb toen een mail terug gestuurt dat ik mijn geld terug wilt, alleen ik krijg geen mail terug. Ik heb ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 223 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Hallo ik heb per ongeluk een bod op een modelauto gedaan van 354,00 pond terwijl dat 3,54 moest zijn

Hallo ik per ongeluk een bod gedaan van 354 pond op een modelauto dat moest zijn 3,54 ik zie nu de prijs alleen maar stijgen kunt u mij aub snel helpen.131605493722 354,00 geboden141776767410 454,00 geboden141776769789 454,00 gebodenals u dat weg haa...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 851 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos

hoe krijg ik een pin code

Heb een bod gedaan , maar kreeg te leen dat ik een pin code nodig had , Dit geldt ook als ik een vraag stelt aan de verkoper. Hoe kom ik aan een PIN-CODE

Verkoper geen verzendkosten. Wat nu?

Geboden en gewonnen. Verkoper vermeld geen verzendkosten. Kan daardoor het artikel niet betalen. Al een paar maal mailtje gestuurd. Geen reactie.

Hoe kan ik mijn koopactiviteiten limiet opheffen?

Ik gebruik ebay bijna nooit maar nu wil ik op een auto bieden maar mijn bod wordt geblokkeerd door ebay.Ik heb al mijn credit card gegevens ingevuld maar ik kan nu nog steeds niet bieden.Hoe kan dit limiet opgeheven worden?

iets gekocht toch te annuleren

Ben pas net actief hier oo ebay en heb een fout gemaakt iets te kopen nog niet betaald daar zou ik graag vanaf zien wil nog wel het product maar eerst onderhandelen over de prijsMvg Thomas

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 687 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Verkoper betaling niet ontvangen

Hallo ik heb laatst een ketting gekocht en betaald via pay pal. Nu kreeg ik een mail met dat ik het voorwerp niet krijg omdat ik niet betaal heb volgens de verkoper. Maar het geld is wel van mijn bank afgeschreven. Wat nu?

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 154 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos