Kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

auto kopen en betalen via ebay allen vertouw het niet.

Hi again,The car is already in a shipping company possession, crated and ready for delivery, so No pick up is available. I asked them to allow viewers to go there and inspect the car but their reply was "We are not a showroom!" In this case, I will o...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 842 Weergaven
  • 5 replies
  • 0 kudos

Hoe koop ik meerdere dingen bij de zelfde verkoper ?

Ik heb twee vragen.Hoe kan ik meerdere dingen bij de zelfde verkoper kopen of wordt alle verkoop per stuk gedaan want dan zou ik 12x de verzendkosten moeten betalen! Hoe kom ik aan de activatie code als wat wil kopen.?

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 364 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Opgelost! Aankoopgeschiedenis weg

Wanneer ik naar de aankoopgeschiedenis ga krijg ik het overzicht van verkopen.Zijn er meer mensen die dit hebben.Ik baal hier enorm van ik maak altijd veel gebruik vaan de aankoopgeschiedenis.Hoe kan hier iets aan gedaan worden?

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 809 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

steeds opnieuw moeten inloggen!

De laatste tijd steeds opnieuw moeten inloggen bij betaling via paypal en ook bij bieden - hebben anderen dit probleem? Weet iemand een oplossing?Bij voorbaat dank

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 384 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos

geld terug krijgen

Beste mensen,Ik heb een item gekocht op Ebay die ik vandaag heb ontvangen wat niet voldoet aan de beschreven advertentie.De verkoper had ook andere goederen die hij verkocht die nu verdwenen zijn van zijn account.Bij mij ging daardoor ook een belletj...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 247 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Opgelost! Te veel van het zelfde produkt aangekozen

Hoe kan ik per ongeluk teveel aan gekozen artikelen van de zelfde produkt verwijderen of annuleren ? Het lukt mij dit in mijn eBay niet te doen.

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 338 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos