annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wanneer negatieve feedback

Heb een paar plaatfouten (postzegels) besteld alhier en betaald.

 

De postzegels zijn geleverd op eentje na, die zat er niet in. Ik hierop nu een week geleden een berichtje gestuurd naar de verkopende partij hoe dit op te lossen? Of dat de postzegel toevallig nog bij hem thuis ligt.

 

Hierop heb ik na een week wachten nog geen reactie op mogen ontvangen. Gisteren heb ik hem een nette herinnerings e-mail gestuurd. Tot op heden ook nog niets mogen horen hierop.

 

Ik heb behoorlijk wat besteld alles bij elkaar bij hem en het ging tot op heden altijd 100 % perfect en het was een van mijn favoirete verkopers.

 

Maar nu hij bij problemen niets van zich laat horen vind ik heel vreemd.

 

Het gaat overigens om een bedrag van nog geen 2 euro, maar is een principe kwestie.

 

Heb ook nog twee andere biedingen gewonnen die ik nog moet betalen, maar hier wacht ik mee totdat hij gereageerd heeft op dit probleemgeval.

 

Dit heb ik hem ook geschreven in de tweede reactie dat ik pas ga betalen als ik wat van hem gehoord heb.

 

Maar hoelang zouden jullie iemand de tijd geven om te reageren voordat er een negatieve feedback komt?

 

Probleem is alleen als ik hem een negatieve feedback geeft krijg ik er ook gelijk 1 terug wegens niet betalen van de andere twee items die nog open staan.

Bericht 1 van 7
laatste antwoord
6 ANTWOORDEN 6

Re: Wanneer negatieve feedback

U dient zich te houden aan de geldende procedures. Start een claim voor niet-als-omschreven.

http://resolutioncenter.ebay.nl

 

Negatieve feedback kan later altijd nog, tot zestig dagen na aankoop.

Bericht 2 van 7
laatste antwoord

Re: Wanneer negatieve feedback

Als u niet betaalt krijgt u geen negatieve feedback want dat kunnen kopers niet krijgen.

Wel krijgt u van eBay zelf een zogenaamde aantekening, die kunt u sparen.

Bericht 3 van 7
laatste antwoord

Re: Wanneer negatieve feedback

Bedankt voor de antwoorden.

 

Die link zou ik eens bestuderen.

 

Hoezo kunnen kopers geen negatieve feedback krijgen?

 

Verkopende partij kan mij toch gewoon beoordelen?

 

Raden jullie mij dan wel aan om de laatste twee winnende biedingen gewoon te betalen?

 

Ik heb daar dus moeite mee omdat hij dus totaal niet reageert.

 

Uiteraard koop ik in de toekomst niets meer van hem nu ik zo lang moet wachten.

Bericht 4 van 7
laatste antwoord

Re: Wanneer negatieve feedback

Om geen gezeur te krijgen met Ebay heb ik ze toch maar betaald. Is gelukkig niet zo'n groot bedrag beneden de 10 euro waarvoor die tweede bestelling ging.

 

Als ik niets van hem hoor op dit geschil zal ik gaan claimen en als dit niet helpt negatieve feedback geven.

 

Hoelang wachten jullie totdat jullie gaan claimen?

Bericht 5 van 7
laatste antwoord

Re: Wanneer negatieve feedback

Verkopers kunnen kopers alleen positieve feedback geven.

Start meteen het geschil en waardeer direct op tot claim, dat helpt erg goed bij niet reagerende verkopers.

Als u met PayPal hebt betaald kunt u het beste claimen voor niet-ontvangen, u krijgt dan uw geld terug.

Houdt de negatieve feedback nog even op zak, want als u die geeft is het feest afgelopen.

Bericht 6 van 7
laatste antwoord

Re: Wanneer negatieve feedback

Ik heb de bestelling per ongeluk gearchiveerd omdat alles binnen was op die ene naar.

Nu weet ik eventjes niet hoe ik gearchiveerde gewonnen veiling en moet terug halen.


Ik wil namelijk het objectnummer weten van dit item zodat ik kan claimen.

Bericht 7 van 7
laatste antwoord