annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Obeject stemt niet overeen

fathermcaberham
Community-lid

Heb in duitsland een motorkap gekocht en de verkoper heeft hem verstuurd.Maar bij openmaken van pakket lijkt de motorkap veel meer beschadigd dan op de foto.De doos waar deze in was verpakt was heel geen enkele aanwijzijng voor transportschade en zaten ook meerdere krassen op en deukjes,dit was ook niet vermeld.Heb contact opgenomen met verkoper en die beweert dat ik de kap heb laten vallen en dat het transportschade is.Ik had dit meteen moeten melden aan DPD.Ik heb hem verteld dat aan de buitenkant niets te zien was van enige schade.Na lang mailen over en weer was ik het zat en heb hem feedback(negatief natuurlijk gegeven)Nu dreigt hij met verdere juridische stappen.Heeft iemand hier ook ervaring mee en wat kan ik nog meer ondernemen.


 


Bvd


Rosa

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Obeject stemt niet overeen

abeldoorn
Community-lid

lekker laten dreigen. Daar blijft het toch altijd bij. Alsof iemand voor 89 euro een rechter gaat inschakelen wat duizenden euro'skost. Als je met pay-pal hebt betaald kan je nog een claim indienen wegens anders dan omschreven.maar dan moet je het wel op eigen kosten terug sturen en ik wet niet of dat de moeite waard is

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Obeject stemt niet overeen

sgas3375
Community-lid

Hai, ik heb ook nu zo'n probleem. Ik heb een choker bij - the_ndn_trader /  apache.art@ntlworld.com gekocht maar de kleuren kwamen niet overeen met de foto.


Choker terug gestuurd en nu beweren ze dat het niet ontvangen is.


Ik was helaas te laat bij paypal en ebay blablabla.


En nu heftige ruzie met deze verkoper en wil mij ook niet tegemoet komen.Hij zegt dat ebay ook denkt dat ik de ketting nog heb en het geld wilt hebben. Ik weet cker dat ebay dit soort uitspraken niet doet en mag doen.


Maar ja wel ff E33,- weg en niks ervoor terug.


Ik vind ook dat ze de termijnen langer moeten maken maar ja.


Hoe doe je trouwens die feedback negatief????Jij ook nog cuc6 groetjes sabina

Bericht 3 van 4
laatste antwoord

Obeject stemt niet overeen

abeldoorn
Community-lid

feedback kan je tot 60 dagen na afloop van de veiling geven. daarna niet meer. heb je hem niet terug gestuurd met een track-trace nummer? dan heb je zo bewijs.

Bericht 4 van 4
laatste antwoord