annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kan geen actie nemen bij geschil over annulering

Ik heb een item geannuleerd. Dit was geen probleem zei de verkoper. Hij heeft het bedrag ook al teruggestort, maar nu moet ik van Ebay actie ondernemen om aan te geven dat ik akkoord ga met de annulering. Pas als ik dat gedaan heb, is het 'geschil' opgelost en hoeft de verkoper geen fee aan Ebay te betalen. Nu klik ik op de knop "actie ondernemen" om aan te geven dat ik akkoord ga met de annulering, maar ik krijg een foutmelding. Het geschil kan niet gevonden worden. Wat nu te doen?

Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

Re: Kan geen actie nemen bij geschil over annulering

Helaas heb ik exact hetzelfde probleem nu en ook 3 weken geleden toen twee sweaters waren geretourneerd en gecrediteerd. Ik was geheel de week bezig om een simpel OK neer te zetten en wel één voor één want ik kon pas 24 uren later dan mijn eerste reactie reageren op de tweede sweater. Je zou denken dat dit gelijk moet kunnen maar de eBay site denkt wat anders. Nu heb ik weer het probleem waardoor een verkoper MOET, volgens de eBay regels, 3 objecten canceleren en wachten op mijn 'OK' reactie. Ik ben weer links en rechts bezig om mijn transactieproblemen op te lossen zonder resultaat. Dit wordt weer een week lang 'data is momenteel niet beschikbaar - probeer weer later' in mijn scherm te zien.

Echter staat in mijn bericht van eBay dat ik actie moet ondernemen, dat de verkoper kan alles zonder mijn toestemming annuleren na een week wachten. Misschien moeten wij kopers niet in paniek raken en geef het gewoon over aan de verkopers en eBay beleid.

Maar pretiig is het niet want men wil acties 'af' hebben. Het geschil forum kan vrij gemakkelijk werken in Paypal maar kennelijk niet in eBay.

Mijn advies? Volhouden!!!!

Gr.Sue

Bericht 2 van 5
laatste antwoord

Re: Kan geen actie nemen bij geschil over annulering

Dank je wel voor je reactie, Sue. Ik hou vol.

Bericht 3 van 5
laatste antwoord

Re: Kan geen actie nemen bij geschil over annulering

Inderdaad, na 24 uur was het wel mogelijk om actie te ondernemen op het geschil. Vanmorgen lukte het wel om het geschil te openen. Ben blij dat het nu helemaal goed opgelost is.

Bericht 4 van 5
laatste antwoord

Re: Kan geen actie nemen bij geschil over annulering

HELP IK HEB IETS GEBODEN MAAR WIL HET NIET MEER KOPEN

DE VERKOPEN HEEFT EEN GESCHIL OPGEMAAKT EN BEN VERZOEKT OM HET TE KOPEN

WAT KAN IK NU DOEN EN WAT ZIJN DE GEVOLGEN HIER VAN??

KAN IEMAND ME HELPEN HOE IK HET MOET ANNULEREN

KRIJG MAAR GEEN MAILTJE TERUG VAN DE VERKOPER......

Bericht 5 van 5
laatste antwoord