annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Alsnog een negatieve feedback geven mogelijk?

Is het mogelijk om alsnog een negatieve feedback te geven nadat ik eerder een postieve gegeven had?

 

Ik had postzegels besteld alhier. Gewonnen, betaald en netjes de volgende dag ontvangen. Hierop was dus mijn positieve feedback gebasseerd.

 

In de advertentie stond heel duidelijk dat ze geen FAKE items verkochten en alleen maar originele.

 

Nu blijkt dus dat de twee postzegels VALS zijn, dus dat is FAKE en ik wil hierover dus alsnog een negatieve feedback geven. Gelukkig ging het om een relatief klein bedrag maar die persoon moet gewoon verbannen worden op Ebay aangezien ze dus zegt geen FAKE items te verkopen en het dus wel degelijk doet.

 

Dit is in mijn ogen ook oplichting.

 

Persoon reageert jammer genoeg nog niet op mijn mail om de boel te annuleren. Ga nu in ieder geval maar een claim instellen bij paypal (item is gelukkig via paypal betaald).

 

Hoe kan ik verder er voor zorgen dat die persoon een eeuwige ban krijgt op EBAY wegens oplichting.

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Re: Alsnog een negatieve feedback geven mogelijk?

Hallo Ronald,
Klik iop je mijn ebay pagina op hulp, klik daarna op Contact met ons opnemen, doorloop daarna de volgende pagina's met vragen, je kan daar ook je klacht tegenover die persoon/ winkel doorgeven.
Ebay neemt dan contact met je op over hoe en wat te doen is.
Succes Martin.
Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Re: Alsnog een negatieve feedback geven mogelijk?

Borzo,

 

Dank voor je reactie, heb het gevonden de klacht is neer gelegd.

 

Hopelijk gaan ze verkopende partij bannen op ebay.

 

Geschil bij paypal neer gelegd reageert die persoon tot op heden ook helemaal niet op. Loop van volgende week ga ik claimen bij paypal en hopelijk wordt dat paypal adres van die persoon ook geblokkeerd wegens illegale praktijken.

 

Verder zal ik van de week eens contact opnemen met de politie om te kijken of aangifte mogelijk is.

 

Postzegels als echt verkopen en ze zijn gewoon vals/ nagemaakt is in mijn ogen gewoon pure oplichting en daar moet kei en kei hard tegen opgetreden worden.

 

Gelukkig gaat het maar om 10 euro maar toch valt het onder oplichting en wil gewoon dat dit gestopt wordt. Principe kwestie.

Bericht 3 van 3
laatste antwoord