Internationaal verkopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Boekhouding bijhouden eBay/PayPal

Beste eBayers, Sinds 1 januari ben ik zelfstandige. Ik verkoop wielerkleding via eBay. Voornamelijk naar landen als Australie, US, Japan en China. De inkoop van deze producten komen voornamelijk uit de EU. Nu vroeg ik mij af. Hoe moet ik mijn boekhou...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 742 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Niet aankomen van vooral STAR WARS FIGUREN .... meer mensen last van?

Hallo, ik heb de laatste tijd meerdere star wars figuren verkocht naar het buitenland, maar krijg de ene claim na de andere! Zijn er meer mensen die daar last van hebben? Vooral bij verkoop van STAR WARS? het kost mij nu al bijna 200 euro in 1 maand ...

Internationaal verkopen wetgeving

Flink genaaid! Pas op ebay belgie een massagekussen te koop gezet en verkocht aan 699€. (+25€ verzending)Koper was iemand uit Canada.Week na aankomst klaagt verkoper dat het niet werkt.Ik dus de vraag om het preciese probleem even uit te leggen en de...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 420 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Welke actie ondernemen bij malafide kopers?

Welke actie kan ik ondernemen bij malafide kopers?Als de koper beweert dat beschadigde artikelen verstuurd zijn, maar zelf een beschadigd item hebben dat ze gratis willen vervangen door de verkoper te beschuldigen, welke actie kan ik dan ondernemen? ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 557 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Opgelost! catergorie voor vliegtuigonderdelen

ik wil wat vliegtuigonderdelen internationaal verkopen via ebay.nl. ik v ind hiervoor geen categorie. Wel op ebay.com.wat kan ik het beste doen. Verkopen via ebay.com, maar dat vraagt soms om betaling met checques en dat is ongewenst. Voorkeur heb ik...

Verkoperprestaties verbeteren maar hoe???

Hoi allemaal heb een vraagje Mijn Verkoperprestaties zijn onder de maat en ik mag dus nog maar 5 artikelen verkopen met een totaal waarde van 80 euro volgens mij Mijn vraag is nu hoe kan ik zo snel mogelijk mijn Verkoperprestaties verhogen Met 5 arti...

Ook ik is nu de sjaak in Duitsland

Het heeft ff geduurd maar ook ik ben nu de sjaak in Duitsland en kan niets meer verkopen op de duitse ebayEn dat alles door die nieuwe regeltjes van ze De regels die ze ingevoerd hebben voor verkopers zijn in mijn ogen niet reeel en zeker niet eerlij...

Verzend niets naar Italie

Beste verkopers. Hierbij wil ik een ieder waarschuwen voor het verzenden naar Italie. Het is genoegzaam bekend, echter willen ook wij anderen behoeden voor kostbare fouten.Italie is een land waar het keer op keer mis gaat. Pakketten raken kwijt, en w...

1 producten in meerdere talen aanbieden

Hallo Ebayers, Ik ben sindskort verkoper via Ebay. Ik heb slechts 1 product.Nu wil ik graag per taal/land het product toevoegen zodat het naast Nederlanders, ook Duitsers, Fransen etc aanspreekt.Is het nu slim om 1 advertentie te maken met 6-10 verta...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 1090 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Mijn advertenties zijn niet te vinden

Goede middag Hoi ik heb een vraagje ik mag weer van alles op ebay zetten na een beperking op mijn account omdat mijn account weer positief is daar ben ik ook heel blij mee Maar helaas als ik mijn artikel invoer met een zoek opdracht zoals bijvoorbeel...

Verzend kosten internationaal US Shipping

Goedenavond, Ik heb vanavond ongeveer 1 uur erover gedaan om een advertentie te plaatsen via ebay.com, en het is nog steeds niet gelukt. Ik wil graag dat mijn advertenties een groter bereik hebben daarom heb ik gekozen om ze direct op ebay.com te pla...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 548 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos
Auteurs met de meeste kudos