op 28-07-2015 16:16
op 29-07-2015 11:43
Verkopers trekken altijd aan het kortste eind een verkoper zal nooit winnen en kopers maken daar gretig gebruik van
Daarom verdwijnen er ook zoveel mensen die verkopen op ebay verkopers hebben totaal geen rechten meer en moeten alles maar slikken.
En nieuw is dat je tegenwoordig ook voor het terug zenden mag betalen tel uit je verlies.
Ebay draait niet voor niets met zoveel verlies en het zal nog erger worden de regels die ze voor verkopers maken zijn voor de verkopers niet op te volgen en gevolg is dat verkopers vaarwel zeggen tegen ebay.
Ik heb het geprobeerd op te volgen de regels maar het is mij niet gelukt
Ik heb een feedback score van 100% en ben door 1 verkoper die een claim opende nog niet eens een negative feedback dus alleen een claim die wij onderling hebben opgelosts (deel van het geld terug) wat u ook had uit duitsland kapot gemaakt op ebay.
Met andere woorden een claim van een koper is altijd verliezen voor de verkoper hoe eerlijk u ook was.
op 30-07-2015 17:07
is de case behandeld door een paypal medewerker ? te laat of verkeerd reageren op een klacht kan systematisch worden afgewezen zonder dat er inhoudelijk naar gekeken is.
even contact opnemen met een echte medewerker van paypal dus 😉
op 05-08-2015 10:27
Er is niet door iemand van paypal naar gekeken. Het geld stond niet meer tot mijn beschikking maar nu wel weer. Heel vreemd. Mevrouw reageert ook helemaal nergens meer op en volgens ebay is dat voor mij gunstig. Dan kunnen ze naar 29 werkdagen het geschil sluiten en zullen zij de negatieve feedback verwijderen.
te triest voor woorden eigenlijk.
op 05-08-2015 10:28
Te belachelijk voor woorden. Je betaalt een vermogen aan ebay terwijl zij je niet eens steunen. Heb er ook helemaal geen zin meer in. Dit was een hobby voor mij maar op deze manier heb ook ik er geen zin meer in.