annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kapot swarovski stukje verkocht en klant beweert nu dat deze kapot is aangekomen en wilt geld terug.

Ik heb een kapot swarovski stukje (was ook nadrukkelijk aangegeven in de advertentie) verkocht en nu claimt de klant haar geld terug en tevens moet ik voor de verzendkosten betalen.
Er is een case geopend en deze heb ik verloren. Moet haar dus terug betalen en zij moet het stukje terug sturen. Hoe kan het toch dat de koper gelijk krijgt terwijl er heel nadrukkelijk in de advertentie stond dat deze kapot was. Zelfs meerdere foto's toegevoegd waar dit heel duidelijk op te zien was.
Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

Kapot swarovski stukje verkocht en klant beweert nu dat deze kapot is aangekomen en wilt geld terug.

Verkopers trekken altijd aan het kortste eind een verkoper zal nooit winnen en kopers maken daar gretig gebruik van

 

Daarom verdwijnen er ook zoveel mensen die verkopen op ebay verkopers hebben totaal geen rechten meer en moeten alles maar slikken.

En nieuw is dat je tegenwoordig ook voor het terug zenden mag betalen tel uit je verlies.

 

Ebay draait niet voor niets met zoveel verlies en het zal nog erger worden de regels die ze voor verkopers maken zijn voor de verkopers niet op te volgen en gevolg is dat verkopers vaarwel zeggen tegen ebay.

 

Ik heb het geprobeerd op te volgen de regels maar het is mij niet gelukt 

 

Ik heb een feedback score van 100% en ben door 1 verkoper die een claim opende nog niet eens een negative feedback dus alleen een claim die wij onderling hebben opgelosts (deel van het geld terug) wat u ook had uit duitsland kapot gemaakt op ebay. 

 

Met andere woorden een claim van een koper is altijd verliezen voor de verkoper hoe eerlijk u ook was.

Bericht 2 van 5
laatste antwoord

Kapot swarovski stukje verkocht en klant beweert nu dat deze kapot is aangekomen en wilt geld terug.

is de case behandeld door een paypal medewerker ? te laat of verkeerd reageren op een klacht kan systematisch worden afgewezen zonder dat er inhoudelijk naar gekeken is. 

 

even contact opnemen met een echte medewerker van paypal dus 😉

Bericht 3 van 5
laatste antwoord

Kapot swarovski stukje verkocht en klant beweert nu dat deze kapot is aangekomen en wilt geld terug.

Er is niet door iemand van paypal naar gekeken. Het geld stond niet meer tot mijn beschikking maar nu wel weer. Heel vreemd. Mevrouw reageert ook helemaal nergens meer op en volgens ebay is dat voor mij gunstig. Dan kunnen ze naar 29 werkdagen het geschil sluiten en zullen zij de negatieve feedback verwijderen.

te triest voor woorden eigenlijk.

Bericht 4 van 5
laatste antwoord

Kapot swarovski stukje verkocht en klant beweert nu dat deze kapot is aangekomen en wilt geld terug.

Te belachelijk voor woorden. Je betaalt een vermogen aan ebay terwijl zij je niet eens steunen. Heb er ook helemaal geen zin meer in. Dit was een hobby voor mij maar op deze manier heb ook ik er geen zin meer in.

Bericht 5 van 5
laatste antwoord