annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Koper wil maar kan niet betalen omdat niet naar zijn adres verzonden kan worden

Het volgende probleem doet zich voor. De koper probeert te betalen maar krijgt steeds het bericht dat "the seller won't post to my address" Dat is vreemd want ik heb al meerdere malen iets verkocht en naar Australië verzonden. Wellicht heb ik per ongeluk een instelling verpest of staat er ergens anders iets fout. Kunt u mij zeggen wat ik moet doen of waar ik moet kijken of er iets verkeerd aangevinkt staat? Vast hartelijke dank. Voor alle duidelijkheid, ik heb goed contact met de koper, dus dat is geen enkel probleem.

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Koper wil maar kan niet betalen omdat niet naar zijn adres verzonden kan worden

hi

ik las je berichtje, en heb even gekeken, wat je nog aanbied, en zag 1 horloge staan, en bij verzenden staat europa.

zou het kunnen, dat er bij het verkochte object, ook europa, heeft gestaan, en niet werelwijd ?

groeten  chris

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Koper wil maar kan niet betalen omdat niet naar zijn adres verzonden kan worden

nog even een berichtje, jouw koper zou natuurlijk ook rechtstreeks via je e-mail adres, met paypal kunnen betalen, en bij ontvangst, vink je in je ebay, betaling ontvangen aan.

chris

Bericht 3 van 4
laatste antwoord

Koper wil maar kan niet betalen omdat niet naar zijn adres verzonden kan worden

Via ebay customerhelp werd de oplossing aangedragen. Ik heb de koper nogmaals een factuur gestuurd en gevraagd om de betaleing opnieuw te proberen. Dit heeft hij meerdere malen gedaan en uiteindelijk lukte het. Ook werd als oplossing genoemd via PayPal een factuur te sturen, maar dat was nu niet nodig. Electronica heeft soms van die vreemde ondoorgrondelijke hick-ups, maar het is gelukt. DAnk voor alle reacties.
Bericht 4 van 4
laatste antwoord