annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

worden verkopers bang gemaakt door ebay?

Er bestaat steeds meer onwil om te verkopen aan het buitenland. Ebay blokkeert bij voorbaat biedingen als een buitenlandse verkoper geen specifieke verzendkosten heeft ingevoerd voor NL.Dan wordt bieden geblokkeert. Alsof ebay denkt dat mensen niet kunnen onderhandelen en alles en iedereen maar moeten betuttelen. Ik merk dat door de excessieve waarschuwingen van ebay in het systeem. Dat dit verkopers afschrikt. En dat verkopers uit (onnodige) angst en voorzorg buitenlandse verkopers dan maar weren. Omdat dit makkelijker is. Ervaren meer kopers dit?

 

Verkopers reageren niet of kortaf om toch te verkopen aan mij in Nederland. Jaren gaat kopen en verkopen goed. Tot ebay meer en meer en meer betutteling aan het system toevoegt.

 

Hartstikke bedankt ebay jullie zijn erg goed bezig (NOT)

Bericht 5 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

Re: worden verkopers bang gemaakt door ebay?

Zie je, daar ga je weer Energievreter. Altijd lekker trappen en pesten.. Het is altijd de schuld van de Topic-starter "ha ha ha"

Het is altijd hetzelfde liedje met jou. Ongelooflijk..

 

Nee, nee, nee. Ik sta op geen enkele blocked bidder lijst. Ebay blocked je bij voorbaat als de verkoper niet overal aan denkt bij het plaatsen vd advertentie. Daarna hebben verkopers nieteens meer zin om exceptions te maken.

 

 

Bericht 1 van 5
laatste antwoord

Re: worden verkopers bang gemaakt door ebay?

Beleefdheid is altijd een belangrijk punt in een gesprek, ook op internet !

Als u geweigerd wordt met bieden kan dat maar op 1 punt , nl dat u bij de verkoper op de “blocked bidder” lijst staat ! Elke verkoper kan nl bepaalde kopers weren om te bieden.

Bericht 2 van 5
laatste antwoord

Re: worden verkopers bang gemaakt door ebay?

Nou, als jij het niet merkt dan zal ik wel liegen toch?

 

Ik word geweigerd voor het bieden. En dan vraag ik de Britse verkoper of zij het buitenland hebben uitgesloten en dan is het antwoord telkens nee. Dus doet het. Ebay systeem dit. Verder ken ik jou wel je draait al jaren mee hier. En ik heb geen tijd en geen zin om ellenlange welles nietes spelletjes te spelen met jou, Energiezuiger...

Bericht 3 van 5
laatste antwoord

Re: worden verkopers bang gemaakt door ebay?

Voor de zoveelste keer: Dit is een forum, u bereikt GEEN ebay medewerklers op dit forum (of er moet er toevallig een meelezen)

Ik snap niet wat u bedoelt met de specifieke verzendkosten.

Als u op ebay.nl verkoopt, voert u een verzendkosten in voor binnenland en (indien wereldwijd) ook voor buitenland.

 

U kunt natuurlijk (en dat is aan te raden) bij uw beschrijving en voorwaarden, allerlei zaken verduidelijken !!

Dus OOK uw verzendkosten etc.

Ik heb nog nooit gemerkt dat er verkopers uit het buitenland afgeschrikt worden !

Bericht 4 van 5
laatste antwoord