Internationaal kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Verzendbevestiging

Ik heb vorige week een object gekocht. Deze zou na 1 werkdag verzonden worden, maar ik heb geen bevestiging ontvangen dat het ook daadwerkelijk verzonden is. Normaliter krijg ik dit wel. Kan ik er vanuit gaan dat hij wel verzonden is?

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 283 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Opgelost! iPhone kopen vanuit de VS

Beste eBay Ik wil een iPhone 5s kopen,uit de VS. Is dit betrouwbaar? Er staat bij de advertentie dat we 1 jaar garantie krijgen. Maar hoe doe ik dat dan stel er is iets met het toestel????? En als je het moet opsturen zijn de verzendkosten dan ook we...

Auto zonder chassis nr.

Beste,Ik heb via Ebay een bod gedaan op een auto, en uiteindelijk gekocht.Bij aankomst in Engeland bleek dat er geen chassis nr. in de auto stond. Wel een plaatje met een nr. wat overeen kwam met het V5 document. Maar dat is in Nederland niet geldig....

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 361 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Gekocht en betaald maar niet ontvangen

Op 3 april jl glasbescherming voor Samsung Galaxy S6 edge gekocht en betaald via Mende.Uk.Ruim een week later bleek niet de verpakking zelf, maar de inhoud nl de glasbescherming flink beaschadigd.Mende stuurde op 12 april een bericht dat "the replace...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 356 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

object niet ontvangen verkoper beloofde een refund

Op 16-feb een object gekocht , gevraagd of het pakket verzonden is, ja dat was gedaan. daarna verschillende keren gemeld dat het pakket nog niet ontvangen was, verkoper vroeg elke keer nog een weekje te wachten of anders refund. uiteindelijk gevraagd...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 489 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos

adresgegevsn

Hallo,ik heb gisteren iets gekocht vanuit Amerika, maar kom er net achter dat ik mijn huisnumeer niet heb gegeven en mijn achternaam verkeerd heb gespeld. Ik heb deze gegevens nu aangepast maar ik denk eigenlijk niet dat het pakketje dan wel naar het...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 207 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos
Auteurs met de meeste kudos