annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

verzendkosten en "escallate this item"

Ik heb via ebay een lifepo4 accu gekocht en nou blijkt die helemaal v....t te zijn. Waarschijnlijk is zowel het pack als het bms niet goed en zo'n pack kost bij elkaar toch gauw zo'n 750 euro (incl.douanerechten).Nu stelt de verkoper zich dienstbaar op maar hij kan het ook niet oplossen.


Ik wil natuurlijk enigzins mijn geld terugzien maar alleen al de "shipping costs" zijn ong. 150 euro en ik heb al 100 euro aan douanekosten betaald. Wat doet ebay indien ik de zaak laat "escalleren"?

Bericht 3 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Re: verzendkosten en "escallate this item"

Beste OP ( koper )


 


ja van belang is de aankoopdatum en


de termijn van 45 dagen daarna om


een claim in te dienen.


 


Maar bij levering konstateerde u al


dat het apparaat niet functioneert


 


 


Nu dat had een beetje verkoper die


een beetje van zijn produkten afweet


ook kunnen konstateren, Ja en u


meld ook dat verkoper zich welwillend


opstelt. Is dat niet om tijd te rekken?


want na 45 dagen kunt u geen claim


meer indienen.


 


In dit soort zaken moet je zeer alert


blijven, ja en dat de terugzending


een dure aangelegenheid is als


je meldt dat je het hebt ontvangen


dat is hier algemeen bekend


 


 


groetjes Niek


 


 


 

Bericht 1 van 3
laatste antwoord

Re: verzendkosten en "escallate this item"

stephanthecollector
Community-lid

Hoe lang is het geleden dat u de aankoop heeft gedaan? u kunt binnen 45 dagen een claim indienen bij PP wegens een object die naat aan de beschrijving voldoet, tenminste als u met PayPal betaald heeft, u kunt uw geld dan terug krijgen maar dan dient u het item wel terug te sturen en dan wel met bewijs van aankomst ( dus aangetekend) die kosten zijn voor uw rekening de verkoper is niet verplicht deze kosten te betalen, het zou wel netjes zijn van de verkoper om in ieder geval de door u betaalde verzendkosten te betalen maar is dit niet verplicht.

Bericht 2 van 3
laatste antwoord