Internationaal kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

geld terurg, onbetaald object blijft staan

wegens niet ontvangen pakket, heeft een verkoper mij het geld van de aankoop terug gestort. alleen staat dat nu in mijn ebay als onbetaald object wat ik niet kan verwijderen.hoe dit op te lossen?

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 191 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Gewonnen bij veiling maar wil toch niet kopen

Ik heb een veiling gewonnen maar wil het artikel toch niet meer kopen hoe kan ik dat regelen??Ik heb de verkoper al 2x gemailt maar hoor niks terug.Reden waarom ik toch niet wil kopen is omdat de veiling te lang duurde en ik het artikel via een ander...

Opgelicht door UK verkoper

Ik heb een Alienware laptop gekocht van een Britse verkoper, heb 250 euro overgemaakt maar ben daarna meteen geblokkeerd. Snelle hulp zou héél fijn zijn!

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 322 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

opnieuw verzenden India

Op 20 Nov heb ik scheermesjes besteld uit India, deze had ik na 30 dagen nog niet ontvangen en de koper beloofde onieuw verzending. ik kan nergens in het ebay systeem zien dat het opnieuw verzonden is. is dat normaal?kan ik mijn feedback periode verl...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 247 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Het is niet mogelijk om te betalen

Ik heb een boek uit Engeland gekocht. Ik wil betalen, maar dat kan niet omdat ik de melding krijg dat de koper de verzendkosten niet heeft opgegeven.Volgens de koper kan hij dat niet doen omdat hij via Global Shipping verkoopt:Because this item was s...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 404 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Wij hebben een Nikon AF micro Nikkot 105 mm F/2.8 codenummer 361756554800 gekocht voor 299,00

Wij hebben een NIKON AF Micro Nikkot 105 mm F/2.8 codenummer 361756554800 gekocht voor 299.00 dollar inclusief verzendkosten.Post.NL wil ons nou 94,92 euro laten betalen voor het pakket. Kan dit?Als we weigerren hebben we niets maar eigenlijk willen ...

email ebay: gewonnen object werd verwijderd

Tot twee keer toe heb ik een item gekocht en 1 a dagen later krijg ik bericht van Ebay dat het object is verwijderd en dat ik niets moet doen en gewoon wachten of het geleverd wordt. Zo niet, dan aangifte doen. Waarom worden de itmes verwijderd door ...

Kopen in het buitenland

Geachte Lezer, ik heb vorig jaar problemen ondervonden van het kopen in het buitenland. Dit betrof een paar items in Italie. Mij werd gevraagd via mijn prive email om betaling . Ik ben hier tegen omdat ik via Ebay handel en met Paypal wil betalen. De...

Tussenpersoon uit Amerika nodig

Hallo, Ik ben al enige jaren een fanatiek verzamelaar van actiefiguren uit Japan. Toen ik maandag jongstleden op internet op zoek was naar een bepaald object, heb ik deze op Ebay in complete staat voor relatief goede prijs kunnen vonden. Het gaat hie...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 375 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Verzendkosten

Ik heb 2 onderdelen gekocht bij de 1 verkoper, nu wil ik betalen maar bij het ene onderdeel zijn geen verzendkosten berekend. Nu kan ik het ene onderdeel niet betalen. hoe los ik dit op.Wij hebben al een e-mail maar de verkoper gedaan maar krijgen hi...

Auteurs met de meeste kudos