Internationaal kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Query Import duties and taxes on designer goods

Hi,I am planning to buy a 2nd hand designer bag from Japan to be delivered to NL. I am not too sure how much custome import duties and all the hidden cost will I have to pay on top of that. Say the price is about €600 inclusive shipping how much will...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 210 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Ik heb een jas gekocht ergens in Bulgarije betaald 25 oktober zou verzonden zijn ?????

Ik heb een jas gekocht ergens in Bulgarije niet de eerste keer dus koop je nogmaals, maar het duurt nu wel erg lang voor dat ik de jas in huis heb hier de gegevens Trackingnummer : Verzendservice : Economy Int'l Shipping Objectnr. : Transactie-ID : 1...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 379 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

ik heb 5 artikelen gekocht,tot nu toe geen van beide ontvangen,dit is een oplichter

Ik heb 5 gemstone gekocht ,3 uit engeland,1 uit duitsland,1 uit china,4 okt 2015 heb ik alles betaald en verzend kost en kost voor e bay,ik heb betaald alles ongever bijna 100 euro,geen van die bestelen is gekomen,ik ben erg teleurgesteld met die sit...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 221 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Sellers verzenden niet naar Nederland

Ik koop nauwelijks meer op Ebay. Heel veel sellers verzenden niet naar Nederland om soms zeer onduidelijke redenen.Ze lopen daardoor veel verkopen mis zonder te beseffen dat dat helemaal niet nodig is.Als verzamelaar kijk ik niet veel meer op Ebay wa...

volger: yan_yan verdwenen

Deze verkoper die ik al enkele jaren volg met nog een paar andere verkopers, staat nog wel in mijn lijstmaar er komen geen te verkopen items meer tevoorschijn. ik nam contact op met hem en hij deelde mee dat hij nog iedere week actief is en verkoopt....

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 116 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

creditcard

Ik heb een paypal account en deze zit gekoppeld aan mijn bankrekeningnr. echter vandaag wil ik iets kopen en word ik verplicht om een creditcard te koppelen.Heb daarnaast ook nog geld op de paypal rekening staan.Zie tevens bij veel items Credit Cards...

Ik wil graag een object kopen maar wil zeker zijn dat ik geen lege doos koop, wordt dit vergoed?

Goedendag, ik zie een aanbod waar ik graag op in wil gaan maar wil zeker zijn dat ik geen lege doos koop. Er word vermeld dat, what you see is what you get! Mocht dit toch een lege doos zijn voor 500,- euro word dan mijn geld vergoed door eBay vanweg...

Paypal Package

Iemand, Ik heb een track nummer (track.aftership.com) van de verkoper uit China ontvangen. Deze werkt en ik zie dat mijn pakketje 12 oktober jl. is aangekomen in Nederland op een luchthaven. Het is nu 22 oktober en ik heb helaas nog niets ontvangen. ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 276 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

login other eBay site

Weet iemand waarom ik niet kan inloggen op Ebay.co.uk of Ebay.com etc? Ik wil nl. gebruik maken van de optie "add to shopping basket" en daarna de verkoper om een prijsopgave vragen.

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 140 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos
Auteurs met de meeste kudos