annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ruilen

Ik heb verleden week 2 artikelen gekocht op Ebay.

Toen ze gisteren echter geleverd werden bleken ze te groot en ik wilde ze ruilen of terugsturen 

na de aankoop kwam er gelijk een berichtje dat de leverancier retourzendingen accepteerde

en det hij gelijk een positieve beoordeling gaf aan mij 

ikzelf heb ook een positieve beoordeling gegeven m.u.v de communicatie daar geef ik meestal geen beoordeling aan omdat dat eigenlijk maar zelden nodig is ( kopen betalen afleveren product in orde klaar)

Toen ik echter naar naam adres enz ging zoeken bleek die helemaal niet te bestaan het adres werd niet gevonden, niet door google maps en ook niet via de TomTom routeplanner

Het Email adres bleek ook niet te bestaan wan ik kreeg een bericht terug dat het bericht niet afgeleverd kon worden 

Ik heb betaald via mijn paypal rekening gekoppeld aan mijn visacard.

Op het tabblad contacten van de verkoper staat een keurig verhaal en dat ze graag alles het liefst per email afhandelen er staat echter geen email adres op.

Het gaat maar om een bedrag van € 17,96 inc verzendkosten dus ik wordt er niet armer van maar ik vind dit vervelend is hier nog iets aan te doen

Het gaat hier om nogal persoonlijke dingen ( 2 plastic broekjes voor volwassenen) dus ik denk dat er niet gauw geklaagd zal worden uit schaamte 

De artikelen kwamen per aangetekende post uit China

De ontvanger is fangxung2008 nr 35314369001 GB

Het retouradres is Max Mustermann

                                  Kommerz Allee 1 a 

                                  12345 Musterhausen

Email adres is max.mustermann @xyz de

Tel no onbekend fax nr iets van 456789 of zo

 

Bericht 4 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Ruilen

terugsturen kost inderdaad meer maar ik kan geen chinees lezen dus ook geen chinees emailadres

Echter ik had het niet over geld terug maar ruilen

Ik heb inmiddels via ebay het retouradres in china van fangxung gevonden en zelf een berichtje (in het duits en het engels)dat ik de artikelen kan ruilen maar daar ga ik niet aan beginnen opnieuw bestellen is goedkoper.

Als U  het (Duitse) naam,adressen, telno of emailadres probeert te vinden kunt u dat echt niet 12345 Musterhausen bestaat heus niet .

en probeer maar eens een email te versturen naar max.musterman@ xyz.de dat gaat U ook niet lukken. 

 

 

Bericht 1 van 4
laatste antwoord

Ruilen

  fangxun1122 bestaat wel en heeft bijna 4200 fb .Ook het emailadres staat er duidelijk bij.

Het adres staat in het Chinees.
Koper heeft de verkeerde maat besteld! Geen fout van de verkoper.
Terugsturen kost meer.
Geld terug eisen is gratis winkelen. 
Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Ruilen

U kunt bij PayPal een claim voor niet-als-omschreven starten. U moet dan het item op eigen kosten terugsturen, omdat het retouradres en andere gegevens duidelijk niet bestaan kunt u dat niet doen. Geef echter een trackingnummer in het goede formaat en na een paar weken komt het geld retour omdat de claimafhandeling een automatisch proces is. De niet bestaande verkoper zal niet reageren. Werkt dit niet, ga dan naar uw creditcard voor een chargeback. U bent dan namelijk opgelicht.

Bericht 3 van 4
laatste antwoord