annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe aanmelden op Duiste ebay?

Ooit heb ik een ebay-account aangemaakt, zeer vermoedelijk op ebay.nl. In ieder geval kan ik mij met de bijbehorende accountgegevens op ebay.nl met succes aanmelden.

Echter met dezelfde accountgegevens lukt het mij niet aan te melden op ebay.de. Toch wil ik bieden op een artikel op ebay.de.

Hoe kan ik aanmelden op ebay.de?

 

Indien ik het betreffende artikel op ebay.nl zou kunnen vinden zou ik daar bieden. Echter ik kan het artikel niet vinden op ebay. nl. Staat ieder artikel wat op ebay.de staat ook op ebay.nl?

 

Daarnaast kon ik niet een passend bord (op ebay.nl gebruikte benaming voor Onderwerp) vinden. Bestaat een bord voor aanmelden?

Bericht 5 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

Hoe aanmelden op Duiste ebay?

U bedoelde gewoon inloggen op ebay.de.Dus geen nieuw account aanmaken

 

Bericht 1 van 5
laatste antwoord

Hoe aanmelden op Duiste ebay?

U ook bedankt
Bericht 2 van 5
laatste antwoord

Hoe aanmelden op Duiste ebay?

Correctie:

Het is me toch gelukt aan te melden op ebay.de (met accountgegevens voor ebay.nl). Blijkbaar heb ik toch een fout gemaakt bij invoeren accountgegevens.

Dus kan ik doen wat ik wou doen.

 

Aanvullende informatie

Het artikel is niet vindbaar op ebay.nl zelfs indien als zoekgebied Europa wordt gebruikt.

 

Wat mij betreft is hiermee deze zaak afgedaan.

Bericht 3 van 5
laatste antwoord

Hoe aanmelden op Duiste ebay?

Zoveel vragen!

Dit kost mij wel veel tijd,terwijl het nieuwe jaar op me wacht.

 

1} U bent lid sinds 2011  van ebay.nl

2)Omdat u niet in Duistland woont,kunt u ook geen Duist account aanmaken.

3)U kunt het gewenste artikel wel kopen/bieden op ebay.de,indien de verkoper het object naar Nederland verstuurt.

Dat staat in de advertentie of u mailt hem.

Via ebay.nl is het artikel vaak zichtbaar,als u aan de linkerkant europa of wereld aanvinkt.

Ik begrijp niet wat u met "bord"bedoelt, bij zoeken probeert u de algemene benaming in te voeren in duist,engels,frans.

Anders moet u alles aan de antwoordcomputer van ebay vragen.

PS Ik werk niet bij ebay en krijg ook geen provisie.

Bericht 4 van 5
laatste antwoord