annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ebay staat irritant tussen mij en de verkoper in.

Ik wil graag wat kopen van een website uit china (corsetten). Helaas krijg ik pas op het aller-allerlaatst de melding "This item vannot be sent to the netherlands" (waarom meldt ebay dit trouwens pas op het aller aller laatst echt vervelend).



De verkoper zei dat de verendkosten iets hoger waren voor Nederland en kwam met een voorstel. Dit voorstel was voor mij geen probleem. Echter wat hij ook verandert ik krijg steeds maar weer die irritante melding. En van een paar items zijn nog maar een paar over 😞



De verkoper stelde voor om PP-emails uittewisselen. Maar Ebay schrapt emails automatisch uit berichten. Zelfs slim invoeren werkt niet. "naam (at) emailprovider (dot) nl" werkt niet.



Wat kan ik nu nog doen?

Bericht 4 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Re: Ebay staat irritant tussen mij en de verkoper in.

De verkoper heeft mij zijn email proberne te geven via ebay messaging. Ik zie dan "email removed per ebay policy" wat zegt dat dan?



Mijn email is er toch doorheen gekomen via een truc. En de verkoper heeft zodoende toch een betalingsverzoek kunnen sturen via paypal 😉



Bericht 1 van 4
laatste antwoord

Re: Ebay staat irritant tussen mij en de verkoper in.

abeldoorn
Community-lid

De verkoper heeft waarschijnlijk biuj zijn verkopen staan dat hij niet naart nederland verkoopt. HIj moet zijn aanbieding herzien en bijv. aanvinken dat hij wereldwijd verkoopt, ofwel uit het lijstje met landen waar hij niet aan wilt verkopen nederland verwijderen.



Als het goed is kan je zelf ook zien onder het kopje/tabblad verzending dat deze verkoper niet naar nederland stuurt. Als je dan toch probeert die bieden dan krijg je inderdaad een foutmelding van ebay.



Ebay schrapt e-mails niet, als jij de verkoper via het ebay systeem benaderd (bijv. via de knop, vraag het de verkoper) en jou hem zijn email (dus niet je ebay email maar je echte) mailt moet hij dat gewoon krijgen .



Er gaan geen bellen bij je rinkelen dat de verkoper misschien dodgy kan zijn als het zo moeizaam gaat?

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Re: Ebay staat irritant tussen mij en de verkoper in.

Laat mij de vraag anders stellen. Wat moet de verkoper precies veranderen aan de veiling zodat het wel lukt als koper vanuit Nederland?



Hij/zij heeft al drie veilingen veranderd en nog krijg ik die irritante melding.



Bericht 3 van 4
laatste antwoord