Betaling
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

met paypal betalen zonder creditcard

hallo ik wil wat kopen via ebay en met paypal betalen ik heb genoeg geld via ideal op me paypal rekening gestort maar als ik wil betalen blijft hij om een credit card vragen die ik dus niet heb ik op deze manier een x een shirt gekocht via ebay en to...

hoe zie ik als verkoper, dat een object is betaald?

hoe zie je als verkoper dat de koper heeft betaald?ik krijg geen melding dat de koper betaald heeft, nu moet ik telkens bij mijn bank inloggen om te kijken of er betaald is..!dat moet toch anders kunnen..? maar hoe?

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 220 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

bestelling

Ik heb bij jullie voor de carnaval geprobeerd een frozenjurk te bestellen.Helaas lukte dit niet met de betaling op een of andere manier.Dus heb de jurk elders besteld.Belachelijk dat je meteen een mail krijgt met de mededeling dat er een aantekening ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 268 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

betaling

Hallo, Ik heb zojuist een bestelling gedaan en wil deze betalen, ik heb gekozen om te betalen vis mijn bank 9 overschrijven ) maar ik heb geen gegevens van de verkoper.Hoe kom ik achter zijn gegevens, ik heb namelijk geen adresgegevens van die persoo...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 181 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

creditkaart

Ik heb een mail gehad van jullie over het verlopen van de creditkaart.Heb geprobeerd jullie info op te volgen maar kom er niet uit.Het enigste wat ik nu heb als ik inlog is allemaal reclame die in het beeld springt.\Hebben jullie raad want hier wordt...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 179 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

kan ik een bestelling verwijderen

hallo,Ik ben super dom geweest. Ik heb een telefoon hoesje in mijn winkelmandje geplaatst maar het blijkt dus dat ik moet betalen met credit card of paypal. Dat heb ik dus niet. De verkoper heb ik gemaild, (ik kreeg een franse mail van ebay en de ver...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 276 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

paypal gezeur.

Is dit weeeeer iets nieuws van paypal? Mijn geld kan ineens tot 3 weken (!!!) vastgehouden worden. Normaal had ik het binnen een week maar nu dus niet. Ik word er onderhand een beetje gestoord van. Ik ga mijn paypal en ebay account ook laten sluiten ...

Gevolgen van niet betalen?

Nadat ik had geboden zag ik dat van de 47 biedingen het merendeel nul evaluaties had. Ik ben het vertrouwen kwijt en wil graag annuleren. Wat zijn de gevolgen?

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 251 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Terugbetaling

Hallo, Ik heb een item gekocht via Ebay UK. Na betaling bleek echter dat de verzending zou gebeuren via een derde partij via het GSP programma van Ebay. Het verzendingsgeld werd ook niet naar de verkoper gestuurd maar naar die derde partij. Na wat re...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 281 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

ibannummer klopt niet

ik heb iets gewonnen en vraag me af waarom het niet via paypal gaat. de verkoper schrijft dat hij niet via paypal doet dan ontstaan kosten maar wil dat ik overschrijf. Het ibannr. en rekeningnummer klopt niet want als ik dit intyp bij de bank geeft h...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 174 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

annuleren unpaid case

Ik heb 2 weken geleden een fujifilm instax camera gekocht (130 euro ongeveer). Ik had de koers omgerekend naar euro's en op mn PayPayl-account gezet. Blijkbaar was het toch net niet genoeg en kon ik het niet betalen. Ik heb toen wat extra geld op m'n...