annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

ik krijg geen response van verkoper die met mij een geschil heeft gestart.

Hoe kan ik dit oplossen want bij het bestellen wilde ik betalen maar paypal werkte niet.. dus ik dacht dan gaat de bestelling gewoon niet door tot ik een mail kreeg van ebay dat de verkoper een geschil was gestart. Nu wil ik contact met hem opnemen om de order te anuleren maar nu krijg ik dus geen response...

 

Kan er niet een knop komen dat als de betaling mislukt je de order nog kan annuleren binnen bijvoorbeeld 15 minuten ???

 

Maar ik wil dus contact met de verkoper krijgen wat niet lukt..

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

ik krijg geen response van verkoper die met mij een geschil heeft gestart.

wat heeft ebay hiermee gedaan!


@majomaa schreef:

Hoe kan ik dit oplossen want bij het bestellen wilde ik betalen maar paypal werkte niet.. dus ik dacht dan gaat de bestelling gewoon niet door tot ik een mail kreeg van ebay dat de verkoper een geschil was gestart. Nu wil ik contact met hem opnemen om de order te anuleren maar nu krijg ik dus geen response...

 

Kan er niet een knop komen dat als de betaling mislukt je de order nog kan annuleren binnen bijvoorbeeld 15 minuten ???

 

Maar ik wil dus contact met de verkoper krijgen wat niet lukt..


 

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

ik krijg geen response van verkoper die met mij een geschil heeft gestart.

Dit doet de verkoper niet, maar wordt automatisch door eBay gedaan. (automatisch systeem)

Hoef je opzich niks van aan te trekken. Tenzij het meerdere malen voorkomt, dan krijg je dus een aantekening op je account.

Bericht 3 van 3
laatste antwoord