Betaling
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

faktuur klopt niet

Mijn faktuur klopt niet. Ik heb niets verkocht en toch staat er een bedrag van bijna 36,00 euro op mijn acc. En contact opnemen kan niet, moet telkens inloggen en dat lukt ook niet

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 310 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Ideal

Ik heb een veiling gewonnen, nu had ik de optie iDEAL aangevinkt toen kreeg ik een scherm met bankgegevens enz te zien. Maar die had ik per ongeluk weggedrukt. Maar nu kan ik zijn bankgegevens niet meer terugvinden maar ik kan ook geen andere betaalm...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 314 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

als betaald markeren

Er zijn 2 verkopers waar ik vaker items van koop waarvan (als ik niet via Paypal betaal maar via overboeking) de items niet als betaald kan markeren, die optie is er gewoon niet. Bij heel veel andere verkopers lukt dat wel. Het is vervelend omdat je ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 191 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

New payment options

you should really consider accepting #Cryptocurrency as a means of payment. There's systems in play where it will instantly convert cryptos over to USD. Please look into this and I highly recommend using #XVG $xvg #vergecurrency. #Cryptocurrency is t...

Hello

Hallo ik heb Mustafa Arslantas gekocht op 17.10.2017 met je makelaar (Sony experia z3 compact) ... Zeer goed, maar voor het product dat ik kocht heb ik op 19.10.2017 een dubbele transactie gemaakt op mijn creditcard account # 171,63 # ... Ken je dit ...

Invoertaksen International Priority Shipping

Ik heb een vraag. Ik heb een artikel gekocht in de Verenigde Staten. Er staat vermeld bij de advertentie: Geen bijkomende invoerkosten bij de levering. International Priority Shipping naar België. Is dat correct, moet ik dan geen invoertaksen meer be...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 306 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

internationale verkoop

BesteSinds 14 dagen kunnen internationale verkopers niets meer van mij kopen.Als zij de betaling willen doen krijgen zij de melding dat ik niet verkoop in hun land.Eigenaardig want verkoop meer als 15 jaar internationaal.Er is ook niets veranderd aan...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 339 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Opgelost! Geschil geopend

Goeiedag,Ik heb een product in mijn mand geduwd. En heb er niks verder mee gedaan. Ik heb een x aantal mails ontvangen. Later heb ik een e mail gekregen dat ik mijn betaling heb voltooid. Maar heb nooit een cent betaald?Graag hoor ik snel...?

No refund received

Hello, About a month ago I purchased some mesh heads for drumming. I wanted to cancel the purchase because I decided I didn't like them. The item wasn't send to me yet. I contacted the seller and he cancelled the order. I got an email saying that the...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 378 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Item gekocht, maar kan niet betalen

Ik heb op een item geboden en gewonnen, bij het betalen kwam dit er bij te staan ; Deze verkoper heeft geen verzendkosten voor jouw locatie opgegeven. Neem contact op met de verkoper of wijzig je adres.Nu heeft de verkoper mij verteld wat de kosten z...

paypal automatisch betaald?

Hoe kan het dat als ik op nu kopen klik, ik niet meer in hoef te loggen op paypal? En dat er dus een betaling geschiedt, zonder een extra bevestiging? Met stralende groet,Jenny van Klinken