Betaling
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Paypal vraagt opeens om credit card.

Hallo,Ik heb mijn rekening gekoppel aan mijn paypal. Dus als ik iets heb gekocht wordt het automatisch afgeschreven van mijn rekening.Meestal duurt dit een dag. Maar het is altijd goed gegaan en voor zo ver ik weet heb ik geen negatieve feedback geha...

paypal kan betaling niet overmaken?

Goede morgen, ik weet niet of iemand hier dat weet of misschien het zelfde probleem heeft gehad.Maar als ik hier op ebay wat wil bestellen en dan betalen via paypal.dan krijg ik een melding als ik inlog op paypal.Hij geeft dan het volgende weer: "We ...

Vraagt ebay om een donatie?

Ik kreeg via mijn mailbox de vraag van Ebay of ik een donatie wilde storten, omdat ik dat vorig jaar ook zou hebben gedaan. Dat laatste kan ik mij niet herinneren, is het werkelijk zo dat er om een donatie wordt gevraagd? Alvast bedankt.Groeten, Pete...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 143 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Opgelost! Betalen

Hallo kan ik ook met een giropas iets betalen?? groet G.J.Loos-Ubels

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 444 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

betalen bij ophalen

ik heb een object "Hatz diesel" gewonnen op ebay van een duitse verkoper, hij schrijft zelf ophalen en betalen bij ophalen nu heb ik het object gewonnen, maar heb de verkoper meermaals gemaild over de afhandeling en het adres om te betalen en het obj...

Goeden avond ,mijn probleem is dat ik op object nummer 291096762198 heeft geboden het was voor een v

Goeden avond mijn probleem is dat ik op object nummer 291096762198 heeft geboden,het was voor een vrindin van mij ,die nu geen geld heeft om het object te betalen,ik heeft al een mail gestuurd naar die mevrouw,ik weet niet of die aan gekomen is,ik ze...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 134 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Opgelost! retour. geld terug lukt niet

Ik heb een ketting gekocht en deze kapot ontvangen. Ik kan nu de verkoper niet meer bereikbaar en wil wel mijn geld terug. Wat kan ik doen?

Payapl Creditcard Probleem!

Beste mensen, Ik gebruik sinds 2 weken ebay actief en ik koop van alles en nogwat. Het is altijd goed gegaan tot vandaag. Ik wilde iets betalen en uit het niets vraagt Paypal om mijn Creditcard gegevens. Het aparte is echter dat ik de avond daarvoor ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 1159 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Verkeerd object geleverd met mindere waarde

Beste, Ik heb remschijven besteld van Textar en kreeg toegestuurd schijven van Zimmerman welke minder duur zijn.Na een geschil geopend te hebben met de verkopende partij (Autoteile-Jahn) heb ik nog steeds niet het door mij teveelde bedrag terug mogen...