annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Terugbetaling

Hallo,

 

Ik heb een item gekocht via Ebay UK. Na betaling bleek echter dat de verzending zou gebeuren via een derde partij via het GSP programma van Ebay. Het verzendingsgeld werd ook niet naar de verkoper gestuurd maar naar die derde partij. Na wat research blijkt die derde partij echt niet betrouwbaar. De items komen zelden toe en de verzendingskosten zijn torenhoog. Bovendien waren de verkoper en ik waren overeengekomen om de verzending te verlagen naar 7 pond.

De verkoper weigert ook het item te sturen naar Belgie omdat hij geen verzendinggeld had ontvangen. Hij wil het item opsturen naar de derde partij.

Ik zou gewoon graag mijn geld terugwillen en het item niet kopen. De verkoper heeft voorgesteld om de transactie te annuleren, krijg ik dan automatisch mijn geld terug van de beide partijen ?? Ik heb al een geschil gestart via PayPal omdat ik helemaal geen geld wou betalen aan de derde partij. Het was ook totaal niet duidelijk dat er een stuk van het geld aan iemand anders zou worden betaald!!

 

Graag wat advies.

Bericht 1 van 1
laatste antwoord
0 ANTWOORDEN 0