annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

waarom die nieuwe lay out? Helemaal waardeloos! leuke pastel kleurtjes dat dan weer wel zucht

Ik merkte al een tijdje geleden dat de buitenlandse ebay een nieuwe lay out hanteerde (slechter zoeken)

helaas nu ook hier bij ebay nl.

je kunt helemaal niet ff snel naar de  buitenlandse ebay switchen,  NL ebay is helemaal ruk qua spullen, bye the way...

Ik vind het helemaal **bleep**! ik wil mijn oude simpele instellingen terug , maarja dat zal wel niet kunnen.

 het draait tegenwoordig allemaal om beleving (braak)  toeters bellen leuke pastel kleurtjes....

Ik wil snel zoeken en niet eerst door bergen rotzoi heen klikken.

Ebay nieuwe layout is WAARDELOOS!!

ik zal wel roepende in de woestijn zijn....

Bericht 1 van 16
laatste antwoord
15 ANTWOORDEN 15

waarom die nieuwe lay out? Helemaal waardeloos! leuke pastel kleurtjes dat dan weer wel zucht

ben  daar helemaal mee eens.

wat geeft ebay als antwoord/oplossing???

Bericht 2 van 16
laatste antwoord

waarom die nieuwe lay out? Helemaal waardeloos! leuke pastel kleurtjes dat dan weer wel zucht

Hier de door eBay gewaardeerde reactie:

Helemaal prachtig, ik kan nu meteen al een flink aantal prachtige aanbiedingen zien die ik zou kunnen kopen.

Hier de echte reactie:

Vreselijk gewoon, al die rotzooi waar je niet om gevraagd hebt krijg je er ongevraagd bij.

Bericht 3 van 16
laatste antwoord

waarom die nieuwe lay out? Helemaal waardeloos! leuke pastel kleurtjes dat dan weer wel zucht

Ben het na 10 minuten kloten al helemaal zat ,Als dit het nieuwe Ebay wordt zeg ik m'n account erg snel op

Ik weet zelf wel wat ik zoek en heb daar helemaal geen aanraders bij nodig ,M'n normale brievenbus wordt al overstroomd met allerlei rotzooi waar ik niet om gevraagd heb

Bericht 4 van 16
laatste antwoord

waarom die nieuwe lay out? Helemaal waardeloos! leuke pastel kleurtjes dat dan weer wel zucht

Hoe kan ik mijn feed uitschakelen?

Dit wil ik helemaal niet! ik bepaal zelf wat ik wil zien!! cookies uitschakelen?

Ik vind het allemaal erg stroef en het kost ook meer tijd,het lekkere zoeken zoals vroeger mogelijk was is dus history..

En van de hulp paginas wordt je ook niet echt wijzer van... zucht......

never change a winnig team.....

 

Bericht 5 van 16
laatste antwoord

waarom die nieuwe lay out? Helemaal waardeloos! leuke pastel kleurtjes dat dan weer wel zucht

Zoek eens op google naar Ebay layout en je staat versteld hoeveel mensen hierover klagen in de hele wereld

Hoe dom kun je als website zijn door hier niet naar te luisteren ,Volgend jaar klagen ze steen en been dat de winst is gedaald

Bericht 6 van 16
laatste antwoord

waarom die nieuwe lay out? Helemaal waardeloos! leuke pastel kleurtjes dat dan weer wel zucht

Vanavond via Facebook naar de site van het hoofdkantoor een bericht gestuurd over mijn bevindingen met de nieuwe lay out

Dit is het antwoord...

 

Hello.  I am really sorry to hear that you are now finding our site unfriendly to navigate, but I am happy to bubble up your specific suggestions to our product teams on how we can improve the new look since the old one can not be restored.  Please send us an email at Facebook@eBay.com (from the address registered to your eBay account) w/ your user id and feedback. In the subject line of your email, add ATT: Gibran. As soon as I hear from you, I will pass it on to the appropriate team. Thank you. ~Gibran

Bericht 7 van 16
laatste antwoord

waarom die nieuwe lay out? Helemaal waardeloos! leuke pastel kleurtjes dat dan weer wel zucht

Hi Hi, onderaan de pagina staat powered by Lithium, haha dat is een probaat middel tegen shizofrenie !.....

Nouja weten we ongeveer waar het vandaan komt... sja...

Bericht 8 van 16
laatste antwoord

waarom die nieuwe lay out? Helemaal waardeloos! leuke pastel kleurtjes dat dan weer wel zucht

Nouja zeg!  ik zie weer de oude start pagina met de landen onderin vermeld kan ik lekker snel switchen naar buitenlandse ebays!

Zou het werkelijk zo kunnen zijn dat het weer in oude luister hersteld is?.

 dat zou gaaf zijn!

Nou ik ben blij dat ik de oude start pagina zonder mijn feed weer kan gebruiken (voor zolang als het duurt)

Fingers crossed!...

Bericht 9 van 16
laatste antwoord

waarom die nieuwe lay out? Helemaal waardeloos! leuke pastel kleurtjes dat dan weer wel zucht

ben het er ook helemaal mee eens.

 

de pagina is nu heel smal op mijn hoge reso.

ik zie minder informatie dan et de oude pagina zo missen de drop downtjes en plusjes bij veel verkochte producten met opties.

daarbij had ik voorheen meer dan 40 paginas met de zoekterm battery pack of accu pack nu krijg ik maar 1 pagina ! ! !  die is niet gelimiteerd tot deze zoek opdracht.

het lijkt wel of ebay de hele database om zeep geholpen heeft.

er is bijna niks meer te vinden wat gewoon onacceptabel is niet alleen voor kopers maar ook voor verkopers.

 

de functionaliteit is er dan ook helemaal uit minder producten trager minder overzicht minder informatie missende functies dit is gewoon echt niet acceptabel en zeker weten NOOIT getets door gebruikers van ebay maar gewwon weer een ondoorgachte opgedwongen verandering op het nivo van de cooies wet.

Bericht 10 van 16
laatste antwoord