het eBay-Café
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

emailaddress not registered on ebay

I had an old account registered I can't get into. I get: "emailaddress not registered on Ebay" while I've got literally piles of emails from Ebay. I opened a new account. But I need my old account back. I've got a history there. I can't find how Ebay...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 123 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

verandering kosten particuliere verkoper

Voor een paar geleden kwam de wijziging dat met advertenties kon plaatsen zonder plaatsingkosten, maar bij verkoop gingen de kosten van 6 naar 8 %.Nu met ingang van 11 september j.l. is het maximale op 75 advertenties per maand gezet, waar de meesten...

veiling waardeloos

Waardeloos Weer iemand die t verwijderd als t te weinig opbrengt. Dat heeft toch weinig met veiling te maken.

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 243 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Zending blijft zo lang weg

Kan iemand mij misschien helpen ?Ik wacht al meer dan 14 dagen op mijn pakketje vanuit Amerika .Dit is verzonden met Multible Carriers traceer code begint met de letters UPAAB0000000 ect:Enkele dagen geleden stond er ( shipped from US shipping center...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 357 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos

Het is toch wat....

Hebben meer verkopers last van vreemd denkende kopers? Koper X uit Duitsland koopt twee items. Na twee weken stuur ik een ''herinnering'' voor de betaling. Weer twee weken later nog geen betalen of reactie. Ik open een geschil. Ook hierop reageert de...

Bleed verbod

Helaas, mij is in een persoonlijk bericht van de oplettende MOD verzocht niet meer te bleeben...Daar heeft eBay dan wel weer tijd voor....

Klacht over ebay

Ik zou volgens Ebay een object nog niet betaald hebben maar dat klopt dus niet het artikel is gelijk via PayPal afgerekend en is inmiddels verzonden heb al een paar keer op de site een formulier ingevuld maar ik krijg da n pas na een week zo'n automa...

ebayisapi.gz

Hoi, Net kreeg ik zomaar een download van ebay genaamd ebayisapi.gz. Is dit van ebay of is dit een soort virus?

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 285 Weergaven
  • 5 replies
  • 0 kudos

waarom die nieuwe lay out? Helemaal waardeloos! leuke pastel kleurtjes dat dan weer wel zucht

Ik merkte al een tijdje geleden dat de buitenlandse ebay een nieuwe lay out hanteerde (slechter zoeken) helaas nu ook hier bij ebay nl. je kunt helemaal niet ff snel naar de buitenlandse ebay switchen, NL ebay is helemaal ruk qua spullen, bye the way...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 976 Weergaven
  • 15 replies
  • 3 kudos