Afgelopen nacht een heleboel regen gehoord. Vandaag de hele dag droog en zowaar om ongeveer 2 uur het zonnetje bij. Een stuk koeler dan gisteren, maar al met al best lekker weer. Het zat vanmiddag lekker buiten (met mijn borduurwerkje B-)). In ieder geval geen wind.
Morgen... Tja, dochter nummer 1 is vanochtend om 7 uur aangekomen in Leeuwarden na haar stage - is vastbesloten om morgen de 220 km (dat vertellen we haar: ik weet dat het op de fiets 240 km is, maar het is altijd te lang, dus wat maakt het uit) uit te fietsen. Ze heeft al besloten sommige delen uit voorzorg maar in te smeren met zinkzalf. Grijnzzz. En nu maar hopen op redelijk fiets- en festivalweer. Ze start om 06.00 uur - het zou moeten kunnen. Na Sneek is het nog zo'n 80 kilometer zadelpijn tot Bolsward.
Ik ben dus echt benieuwd naar het weer morgen, zowel voor Landgraaf als de fietsers in Friesland. De steppers zijn vanmorgen al gestart, ik kwam ze tegen in een verder uitgestorven stad. Dat rondje steppen lijkt me ook niet zo makkelijk.
Dus iedereen in Friesland: geef de condities morgen even door op de route van de fietsers.