Het is hier al ruim een uur pikdonker, het buitenlicht is aangefloept, maar regenen: niet dus. Volgens de radar zou het hier al een uur moeten regenen...
weer het zelfde verschijnsel wij(nijmegen slippen net weer door wat lichtere bewolking met wat drizzel regen , en net ten NO van ons zie je de buien weer groeien en het rommeld daar wat. wij hebben hier geen klap onweer gehad tot nu toe, mischien dat het tweede in aantocht zijnde frontje vanavond ons wat meer water brengt,
http://members.home.nl/tianwa/noni/journaal/weerindexjournaal.html
gisteren hebben ze bij ons naast het graan al geoogst, weken eerder dan normaal,
ik zag net op het nieuws hoosbuien en weersoverlast op het journaal, ik geloof mn ogen niet, maar er is hoop er komt een leuk buitje aan zo te zien op de weerlink, mischien dat we daar wat van meekrijgen hier. duim duim:-)
Ondanks dat vanaf vanmiddag na de regenbui alles ver open heeft gestaan is het nu nog 27°C. in de woonkamer, de slaapkamers zijn nog een stuk warmer. 😞
De ramen staan nog steeds open, maar ik zit te twijfelen of ik dat zo zal laten.
Het zou zomaar hard kunnen gaan regenen vannacht.
Nou ja, daar word ik wel wakker van, dan kan ik ze alsnog dichtdoen.
Heb ze wel iets verder dicht gedaan.