annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wat voor weer is het bij jullie?

Hier een dik onweer, nog even en de stroom valt uit :|

oranje~

oranje~

Bericht 1 van 9.581
laatste antwoord
9.580 ANTWOORDEN 9.580

ik wil ook regen hier:-(

Image hosted by Photobucket.com...iniminihd(Ien)

Bericht 1731 van 9.581
laatste antwoord

hier rommelde het een beetje, de lucht betrok behoorlijk
toen dacht ik van Yesssss!!
nu weer volop warm en zonnig

Bericht 1732 van 9.581
laatste antwoord

Het is hier heerlijk afgekoeld

Image hosted by Photobucket.com

Photobucket
Bericht 1733 van 9.581
laatste antwoord

binnen 26 en buiten nu alweer 31.5 in de schaduw
en natuurlijk weer geen drup regen gehad
Bericht 1734 van 9.581
laatste antwoord

gaat alles weer een beetje Henry

is het nu Henri of Henry?

Bericht 1735 van 9.581
laatste antwoord

Wat druppels die ter plekke verdampen.

Life starts at 180

Life starts at 180
Bericht 1736 van 9.581
laatste antwoord

het is henry. was een spelvoutje denk ik
ja ben weer wat bijgekomen,gister opt late en regionale journaal zag ik dat het een kilometer verderop in lent het van het zelfde laken een pak was,
het gekke is dat de volle omvang en het gebeuren pas later tot je doordringt.

de meest gehoorde klacht was dat er op het stuk tussen oosterhout en mijn huis zo'n 7 km geen beschutting , water of sanitaire voorzieningen waren getroffen, vooral water was het grootste gebrek op dit zinderende stuk kale dijk, daar heeft de organisatie toch behoorlijk verstek laten gaan, pas op het eind na zelf vele uren ploeteren met water en koffie, zo tegen vijven hebben ze een honder meter van ons vandaan op de splitsing zaligestraat /oosterhoutsedijk een waterpunt en een medische post gecreeerd, vele uren te laat dus. toen was het meeste leed al geschied, de eerste wandelaars/militairen kwamen al in de tuin binnendruppelen om water en schaduw tegen de klok van een uur.

dat er werkelijk wat ernstigs aan de hand was werdt al duidelijk tegen de klok van twee , toen ambulances en rode kruis met gillende sirenes af en aan begonnen te rijden richting oosterhout,en de tuin steeds voller werdt met uitgeputte en vooral dorstige wandelaars. ze hadden toen gelijk een waterwagen en een mobiele medische post moeten inrichten halverwege dat traject

maar goed, ga me er in ieder geval volgend jaar uit voorzorg beter op voorbereiden,en maar hopen dat de organsatie hier lering uit getrokken heeft, en dit traject beter gaan monitoren en bemannen
Bericht 1737 van 9.581
laatste antwoord

jeetje Henry
val er een beetje stil van
wat een impact
ik hoop ook werkelijk dat ze hieruit wat geleerd hebben
een harde maar trieste les

Bericht 1738 van 9.581
laatste antwoord

ik weet niet of je tv gelderland kunt ontvangen, maar van wat die jansen nu beweerd ontplof ik zowat, hij steld doodleuk dat het de eigen verantwoording is dat de wandelaaars geadviseerd zijnde twee liter water per uur te drinken, dit zelf maar moeten regelen, met andere woorden eigen schuld dikke bult,
waar in godesnaam moesten de mensen op dat lange stuk water weghalen?
ik knap zowat uit mn vel, wat een hond om zoiets te beweren.
dit is enerzijds een combinatie van door hunzelf verkeerd ingeschatte weerssituatie en overmacht, zij als organisatie hebben dan direct maatregelen te nemen op het moment dat duidelijk wordt dat er wandelaars in een levensbedreigende situatie zijn terechtgekomen
bezwijken, ja zelfs overlijden vanwege het oa ontbreken van faciliteieten op dit traject

rtv gelderland heeft aangegeven vanmiddag nog langs te willen komen, ze krijgen dan omniet de foto's en kan mn hart nog ff luchten over deze bizarre en totaal misplaatste uitspraak van die jansen
Bericht 1739 van 9.581
laatste antwoord

de externe schijf met foto's is net opgehaald en een live intervieuw is rond de klok van drie in een speciaal opgerichte tv gelderland tent aan de waal aan de lentse kant

ze hebben inmiddels meer getuigen ter plekke gevonden die ea kunnen bevestigen ook wandelaars die het aan der lijve hebben ondervonden vertellen hun verhaal
Bericht 1740 van 9.581
laatste antwoord