dank je, dank je, ik ben er zelf ook erg blij mee. er gaat een wereld van oesters voor mij open (zonder "hulp" gezeur). en echt, het is makkelijk (niet het mes in je pols zetten of er mee uitschieten. naar binnen duwen, wrikken draaien en "open" dit lieve schelpdier.
nee, ik behandel de oesters niet met een mes 🙂 die eet ik rauw en in zijn geheel (daar komt geen mes bij te pas) maar de schelp maak ik open met een oestermes.
Spaghetti. Ik ga zo een saus van tomaten, paprika, uien en gehakt opzetten. Een frisse salade met lijven erbij en een knapperig broodje. Lekker met dit rotweer.
Je kunt ook eens een saus zonder tomaten proberen.
Erg lekker!
Neem veel zwarte olijven, knoflook en sardientjes.
Fruit de knoflook in olijfolie, alle zwarte olijven (fijngesneden) en sardientjes (ook zeer fijngesneden)erbij.
Meng het door de spagetti. Maak af met veel verse basilicum.
Serveer er kip in roomsaus bij of vis of...
Zoveel variatie!
Die variant ken ik alleen dan met ansjovis (lekker zoutig) ipv sardientjes. Is ook heerlijk. Die kip met roomsaus erbij lijkt me echt zalig. Ga ik zeker eens proberen.
Moet er wel bijzeggen dat ik persoonlijk een tomaten addict ben. Vooral gecombineerd met mozarella en verse basilicum. Maar eigenlijk wel in elke denkbare vorm.