annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

~Waar ben jij mee bezig? ~

Tja, ik lees nu wel even de prikborden, maar eigenlijk was ik bezig met....
Image hosting by Photobucket
Image hosted by Photobucket.com
Bericht 1 van 10.306
laatste antwoord
10.305 ANTWOORDEN 10.305

Zo gaat het dus al jaren. Straks weer ik-kom-hier-nooit-meer, even later ik-ben-terug enz. enz.

Maar o wee als je er wat van zegt. 😮

het Nederlandse vingertje

Bericht 4121 van 10.306
laatste antwoord

Dus mag ik verschoond blijven van een ieders betuttelende opmerkingen

Dat geldt andersom ook Lizz.
Anderen willen op bepaalde draadjes ook graag verschoond blijven van bepaalde stekelige opmerkingen.

en of iemand hier het met me eens is, interesseert me niet

Dat het jou niet interresseert was me al opgevallen (en mij niet alleen), maar toevallig interresseert het anderen wel.
Die hebben hun gedachten bij die draadjes en het is dan jammer dat jij ze op die manier verziekt.
Open dan zelf een draadje voor deze opmerkingen, daar kun je naar hartelust stekelig doen.
Dan staan die botte opmerkingen tenminste niet tussen serieuze opmerkingen en kan iedereen die ze niet lezen wil ze ook makkelijk negeren.

Bericht 4122 van 10.306
laatste antwoord

Aha, de nachtelijke flinkerd. Had je ook nog iets A3? Was al verheugd, dat jouw vrolijke en opbeurende duit nog niet in het zakje zat, maar te vroeg gejuicht.

Ben je in de leer bij een helderziende? Nog even verder leren dan, want het klopt niet. Ik ben niet weg te branden. 😄

En je weet het toch, jouw bijdragen zijn altijd weer reden tot grote pret. Ze voegen echt iets toe.

Lizz

Lizz

... but I'm not one of them, oh no...

Bericht 4123 van 10.306
laatste antwoord

En nog een, mevrouw Bijoux. Ja, die andere site zit op slot zeker? Waar ook al van die buitengewoon fijne dingen gebeurden? Daar had je niets op te zeggen, maar als het weer gezellig 100 tegen 1 is ben jij ook weer van de partij. Jullie zijn echt allemaal een pot nat.

Lizz

Lizz

... but I'm not one of them, oh no...

Bericht 4124 van 10.306
laatste antwoord

Daar hoef je geen helderziende voor te zijn, het was een korte samenvatting van hoe je de afgelopen jaren op deze en andere prikborden bezig bent geweest.

Jammer dat je op jouw zo gevorderde leeftijd nog zo weinig zelfkennis hebt dat je jaar in jaar uit iedere keer hetzelfde kunstje weer opvoert: 'Mijn busje is geopend', een tijdje later 'Ik vraag of mijn postbus verwijderd kan worden'. Zelfs met je Parla-draadje stuurde je er op aan dat het verwijderd zou worden door er zelf op te gaan zitten klieren en mensen aan te vallen die het in gang probeerden te houden.
En nu weer dit gezanik tegen Claim hoeft misschien niemand te begrijpen, je manier van doen spreekt voor zich.

Bericht 4125 van 10.306
laatste antwoord

Lizz ;

Ik ben oud en wijs genoeg om precies te weten wat ik zeg

Het is ook de toon die de muziek maakt.

Ik lees al langer mee dan dat ik hier schrijf .

Image hosted by Photobucket.com jolanda

Image hosted by Photobucket.com jolanda
Bericht 4126 van 10.306
laatste antwoord

Ach Lizz, je weet in ieder geval hoe het hoort: mevrouw Bijux, en nog netjes met een hoofdletter ook. 😉

Alleen jammer dat je vergeten bent hoe je je verder op de prikborden zou kunnen gedragen.
Ik zeg met opzet niet "moet", er is geen moeten bij, maar goed fatsoen in bepaalde draadjes is toch wel vanzelfsprekend voor de normale mens.......

Bericht 4127 van 10.306
laatste antwoord

Hm....vergeet ik de o, mevrouw Bijoux natuurlijk. :-p

Bericht 4128 van 10.306
laatste antwoord

Ben je aan't bezuinigen Silvia? 😉

Bericht 4129 van 10.306
laatste antwoord

Doe ik al jaren Adri, alleen niet op de naam. ;-)

Bericht 4130 van 10.306
laatste antwoord