op 09-04-2006 13:17
op 04-01-2012 23:40
op 07-01-2012 12:59
.. weer zonder logé, was leuk 😄
kerst/oud/nieuwperiode ook weer voorbij, alles back to normal...
vandaag de kerstspullen opruimen, lichies weghalen uit de spar buiten (als t niet te hard waait en t droog blijft)
en mn schalen met heerlijk geurende hyacinthen op een prominente plaats zetten, we gaan weer naar t voorjaar 🙂
op 07-01-2012 13:06
.. weer zonder logé, was leuk 😄
kerst/oud/nieuwperiode ook weer voorbij, alles back to normal...
vandaag de kerstspullen opruimen, lichies weghalen uit de spar buiten (als t niet te hard waait en t droog blijft)
en mn schalen met heerlijk geurende hyacinthen op een prominente plaats zetten, we gaan weer naar t voorjaar 🙂
We krijgen eerst nog een oudewertse winter. 😉
op 09-01-2012 15:47
Ik was bezig.Ik heb een heerlijke wandeling gemaakt,zonder honden.
Nu ga ik een kop koffie pakken.
Kerstspullen worden weer op de zolder gezet.
op 11-01-2012 14:34
Ik heb net mijn hele verzameling wade beeldjes in een keer verkocht! dus een boel inpakwerk, de boel is net opgehaald!
een beetje jammer maar je moet keuze's maken op een gegeven moment!
op 18-01-2012 13:45
Ziekenhuis gebeld, heb 9 februari een afspraak met de neurochirurg, ben bang dat het weer een operatie wordt, aan de andere kant zo gaat het ook niet verder! Ik begin steeds meer last te krijgen van mijn nekhernia's, de medicijnen onderdrukken de zenuwpijn wel maar je wordt er wel erg duf van, krijg steeds meer tintelingen in mijn handen en nu ook benen en voeten!
Tot die tijd moest ik het maar rustig aan doen:O niet zwaar tillen en huishoudelijk werk, maar dat is lekker makkelijk praten ik kan het mijn vader ook niet allemaal laten doen!
Misschien maar even kijken op MP voor een hulp in de huishouding voor een paar uur in de week, voel me wel bezwaard hoor, ben nog geen 40 en nu al hulpbehoevend, maar gelukkig duurt dat niet lang meer (hoop ik)
Zo genoeg gezeurd! lekker bij de kachel zitten met een warme choco en dan zien we wel weer verder!
op 18-01-2012 14:00
Sterkte ermee!
op 18-01-2012 15:33
op 18-01-2012 15:49
en van je helahola houdt er de moed maar in :^O krakende wagens lopen het langst zeggen ze, nou dan zal ik wel stokoud worden :^O
op 19-01-2012 11:03
Ik ga straks maar WEER kaas halen,ben net terug van die winkel met de bingokaarten,zonder kaas!
Dus maar gebeld,blijkbaar hadden die oude trage mensen,die nog aan het inpakken waren,trek,want het was weg.
Weg bonusgeld.
Ga nu naar een andere super,die overzichtelijker is bij de kassa's.:^O.
Gelukt !!!